اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش‌های ارتباطات رسانه‌ای و ارتباطات مردمی

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برتر شد

خبرگزاری فارس: در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت، معدن و تجارت، روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس موفق به کسب دو عنوان در بخش‌های ارتباطات رسانه‌ای و ارتباطات مردمی شد.

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، در مراسم نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت، معدن و تجارت که با هدف ایجاد فضای مناسب برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های روابط عمومی‌های این وزارتخانه و همچنین معرفی و ارائه الگوی جامع، کارآمد و موفق و ایجاد فضای رقابتی سالم با حضور وزیر و مدیران ارشد وزارتخانه برگزار شد، از مرضیه صالحی مسئول روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تجلیل و لوح سپاس و تندیس بلورین جشنواره در بخش‌های ارتباطات رسانه‌ای و ارتباطات مردمی به وی اعطا شد.

در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت، معدن و تجارت بیش از 2 هزار و 600 اثر در سه بخش برنامه جامع یا سالانه روابط عمومی، فنون روابط عمومی و بخش ویژه (ایده‌های برتر) به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول