اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عملکرد مطلوب در انتخابات مجلس نهم صورت گرفت

تجلیل رئیس ستاد انتخابات کشور از روابط عمومی استانداری قم

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کشور به دلیل عملکرد مطلوب در عرصه اطلاع‌رسانی از روابط عمومی استانداری قم تقدیر کرد.

تجلیل رئیس ستاد انتخابات کشور از روابط عمومی استانداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در پیام تقدیر سید صولت مرتضوی معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات کشور به محمد جواد آل احمد مدیرکل روابط عمومی استانداری قم آمده است: خدای بزرگ را شاکریم که دیگر بار نعمت بیکران خویش را بر ملت عزیز ایران اسلامی ارزانی داشت و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش شبانه‌روزی همه خدمتگزاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور آگاهانه مردم شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: در این میان اثرگذاری و نقش ویژه نظام منسجم، شفاف و سامان یافته اطلاع‌رسانی انتخابات در همه اجزای ستاد و صف وزارت کشور به عنوان نهاد پشتیبانی کننده برگزاری انتخابات توسط مردم شریف، بی‌بدیل و غیرقابل چشم‌پوشی است و بی‌تردید این مهم به‌ واسطه مساعی و حسن تدبیر همکاران محترم در روابط عمومی وزارت کشور و استانداری‌های سراسر کشور به دست آمده است.

در بخش دیگری از این پیام اضافه شده است: اینک که به فضل الهی و با همکاری شایسته جنابعالی این انتخابات به احسن وجه به منزل مقصود رسیده و مجلس نهم با قوت و قدرت آغاز به کار کرده است بر خود لازم می‌دانم از تمام زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی جنابعالی و همکاران محترم که در کنار دیگر عوامل اجرایی در فراهم‌ آوردن زمینه‌های این موفقیت بزرگ نقش بسزایی داشته‌اید تقدیر و تشکر کنم. امید است در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده است، شاهد همدلی، همراهی، انسجام و هم‌افزایی هر چه بیشتر خانواده بزرگ روابط عمومی وزارت کشور در انعکاس عملکرد دولت خدمتگزار به ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول