اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

آزادی امروز ما به برکت خون شهیدان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزادی امروز ما همه به برکت خون شهیدان است.

آزادی امروز ما به برکت خون شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، اسحاق دستگزین در یادواره شهدای شهرستان دنا و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید گودرز نجفی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: مقام و عظمت شهید آن‌قدر بالا بوده که از دیده‌ها پنهان است.

مدیرکل بنیاد شهید این استان افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس بیشترین شهید و جانباز را تقدیم انقلاب کردیم که مردم این استان و این منطقه پیشتاز بودند و اکنون هم ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

دستگزین عنوان کرد: منافقین در مقابل امام و مردم ایستادند و امام (ره) فرمودند: "خون شهدا انقلاب را بیمه کرده و هر کس در مقابل این انقلاب بایستد نابود خواهد شد".

وی گفت: امروز اگر آزادی هست به برکت خون شهدا بوده و اگر دشمن برای همیشه زمین‌گیر شده به برکت همین جانفشانی‌ها است. ما در مقابل شهدا و خانواده آن‌ها مسئولیم و باید عهد و پیمان ببندیم که ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

دستگزین تصریح کرد: به برکت انقلاب و امام است که یادواره شهدا پا بر جا مانده و تأکید آن‌ها بر حمایت از ولایت و رهبری است و به همین دلیل پروردگار حساب شهدا را جدا از همه قرار داده است.

وی به رشادت و ولایتمداری سردار پاسدار شهید نجفی اشاره کرد و گفت: شهید نجفی از همه چیز گذشت چون او در مکتب امام حسین (ع) تربیت شده بود و با توجه به این‌که در آستانه بازنشستگی بود اما دست از آرمان و هدف خود برنداشت چون عاشق شهادت بود.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول