اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیات در گفت‌وگو با فارس:

با فوتبالی منطقی پیکان را بردیم

خبرگزاری فارس: گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار مقابل پیکان تهران هرگز احساسی بازی نکرده و با ارائه فوتبالی منطقی به پیروزی پر گل چهار بر صفر دست یافتیم.

با فوتبالی منطقی پیکان را بردیم

محسن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار تیم فوتبال صبای قم برابر پیکان تهران تصریح کرد: در آغاز لیگ واقعا خوب کار کردیم و بی‌ادعا می‌گویم که خوب نتیجه گرفتیم و می‌خواهیم روند خوبمان را در لیگ دوازدهم ادامه دهیم.

وی ادامه داد: در مسابقه با پیکان تهران تمام بازیکنان ما بدون مواجهه با مصدومیت و محرومیت در اختیار کادر فنی بودند و به همین خاطر بازیکنان ما سر حال و آماده در ترکیب اصلی تیم بهترین نمایش خود را ارائه کرده و با تمام توان به مصاف حریف رفته و مزد بازی برتر خود را با زدن چهار گل گرفتند.

هافبک تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: با توجه به نتیجه بسیار خوبی که کسب کردیم، عملکرد ما نشان می‌دهد که تیم قوی و منسجمی هستیم زیرا می‌خواهیم در این فصل خوب بازی کرده و همچون دوره قبل لیگ برتری یکی از مدعیان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به مسابقه صبای قم با پیکان تهران افزود: ما در این دیدار دو نیمه کاملا شبیه به هم داشتیم، به طوری ‌که در هر دو نیمه موقعیت‌های بسیار زیادی کسب کردیم، در مجموع در هر دو نیمه منطقی بازی کردیم و با اضافه کردن بر شدت حملات خود قدرت خط حمله را بیشتر کردیم و توانستیم چهار گل بزنیم.   

بیات تاکید کرد: فوتبال بالا و پایین‌های بسیاری دارد و به همین خاطر بعد از اینکه یک گل از حریف پیش افتادیم، دست از تلاش بر نداشتیم و گل دوم را در لحظات پایانی نیمه نخست به ثمر رساندیم.

وی گفت: در نیمه دوم هم با قدرت بیشتر بازی کردیم و خوشبختانه به گل‌های سوم و چهارم رسیدیم و توانستیم یک بازی درخشان را رقم بزنیم.

وی در خصوص وضعیت صبا در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ما از مربی با دانشی برخورداریم و با دانش خوب گل‌محمدی در مقابل تمام حریفان خوب بازی خواهیم کرد اما طبیعی است که برای تثبیت موقعیت خود باید روزبه‌روز آماده و قوی‌تر باشیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم افزود: بچه‌های ما زحمات زیادی را متحمل شدند تا به این موفقیت‌ ارزشمند دست یابیم و این مهم به خاطر این حاصل شد که در تمام لحظات این دیدار هماهنگ بودیم و فعل خواستن را صرف کرده و در حالی که شایسته کسب پیروزی هستیم به این مهم رسیدیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول