اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

دوره مربیگری هاکی ویژه بانوان در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی استان قم از برگزاری دوره مربیگری این رشته ورزشی ویژه بانوان هاکی‌باز قم خبر داد.

دوره مربیگری هاکی ویژه بانوان در قم برگزار شد

محمد دهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیئت هاکی در تلاش برای توسعه بیش از پیش رشته ورزشی هاکی در سطح استان و در بین مربیان، داوران و ورزشکاران هاکی، امسال با جدیت به امر آموزش نگاه می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز شدید به نیروی انسانی متخصص در رشته هاکی اعم از مربی، داور و ورزشکار، برنامه‌های متنوعی در بخش آموزشی طراحی و زمان‌بندی کرده‌ایم که تا پایان سال به اجرا در خواهد آمد تا حرکتی جدی در راستای توسعه هاکی قم انجام شود.

رئیس هیئت هاکی استان قم با اشاره به برگزاری دوره مربیگری هاکی بانوان در شهر مقدس قم ابراز داشت: این برای نخستین بار است که در هاکی قم شاهد برگزاری دوره مربیگری در بخش بانوان هستیم، دوره‌ای که در سطح درجه سه برگزار شد و مربیان موفق به کسب مدرک این دوره شدند.

وی یادآور شد: تمام مربیان فعال در هاکی قم در بخش بانوان در این دوره حضور یافتند و در حالی که ثبت‌نام شرکت در این دوره از مدت‌ها قبل آغاز شده بود، شاهد استقبال بسیار خوب مربیان هاکی قم برای حضور در این دوره بودیم.

دهشتی ابراز داشت: با توجه به اینکه دفتر هیئت هاکی قم در مجموعه ورزشی شهید حیدریان واقع شده است، ثبت‌نام شرکت در این دوره آموزشی در دفتر هیئت صورت گرفت و مکان برگزاری دوره نیز سالن فتح منطقه شیخ‌آباد قم بود.

رئیس هیئت هاکی استان قم خاطر نشان کرد: مربیان شرکت کننده در این دوره مربیگری درجه سه هاکی ویژه بانوان به مدت پنج روز با تدریس خانم تیموری از مربیان برجسته این رشته ورزشی در فدراسیون هاکی کشورمان، آموزش دیدند و با موفقیت در آزمون‌های تئوری و عملی موفق به اخذ مدرک مربیگری درجه سه این رشته شدند.

وی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری در بخش آقایان هیئت هاکی خبر داد و بیان کرد: این دوره‌ها با هدف ارتقای دانش مربیان و داوران هاکی قم در ادامه برنامه‌های آموزشی هیئت در چند نوبت با حضور مدرسان فدراسیون هاکی برگزار می‌شود.

دهشتی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هیئت هاکی در سال جاری اضافه کرد: برگزاری رقابت‌های منظم استانی، شرکت در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور، تلاش برای توسعه زیرساخت‌های هاکی در قم، توجه ویژه به هر دو بخش همگانی و قهرمانی و برگزاری دوره‌های مربیگری برای بانوان از دیگر برنامه‌های مهم هیئت محسوب می‌شوند.

دهشتی تصریح کرد: هاکی قم جایگاه و ظرفیت بسیار خوب و قابل ملاحظه‌ای برای پیشرفت دارد و تمام تلاش ما این خواهد بود که این رشته ورزشی را با توجه به ورزشکاران مستعدی که در آن فعالیت می‌کنند، به جایگاه بسیار خوبی در هاکی کشور برسانیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول