اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز:

نظام آموزشی و تربیتی کودکان آسیب‌پذیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز گفت: بر اثر بی‌توجهی برخی از مسئولان و متولیان امور فرهنگی، نظام آموزشی و تربیتی کودکان و نونهالان آسیب‌پذیر شده است.

نظام آموزشی و تربیتی کودکان آسیب‌پذیر است

حمیدرضا گرامی امروز در حاشیه نشست فصلی فرماندهان بسیجی حوزه هشت ادارات ثامن‌الائمه شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه جامعه ما مشکل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیست بلکه بی‌توجهی به ترویج فرهنگ اسلامی و تربیتی میان نسل جوان جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی کشوری با ظرفیت‌های معدنی، صنعتی و ثروت‌های فراوان است، اما به دلیل ناتوانی و ضعف بعضی از مدیران در اجرای برنامه‌های زیرساختی با مشکل رو‌به‌رو هستیم.

گرامی تصریح کرد: جهانی‌شدن تمدن اسلامی در قالب حاکمیت ولایت و رهبری و ظهور و قیام حضرت حجت تحقق می‌پذیرد.

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز اضافه کرد: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست‌ها به همراه جاهلان در مقابل اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده و با انواع ترفندها به وی‍ژه جنگ نرم قصد نابودی ایران اسلامی را دارند.

گرامی خاطرنشان کرد: حرکت الهی در قالب روحیه مقاومت، ایستادگی، صبر و تفکر بسیجی نهادینه شده و در این راستا شاهد حضور جدی دانش‌آموزان در برنامه‌های آموزشی و عقیدتی این نهاد مردمی در فصل تابستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان باید مطالبه‌گر اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بر مبنای تعالیم دینی و مذهبی باشند، گفت: اگر با نگاه دین‌محوری فرزندان خود را تربیت کنیم، تمام القائات فرهنگ غرب از بین می‌رود و جامعه‌ای پاک و به دور از ناهنجاری‌های اجتماعی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز در مورد فضیلت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه پربرکت رمضان ماه عقیدتی بوده و ماهی است که خداوند تمام شیاطین را در غل و زنجیر قرار داده و درب‌های جهنم را بسته و بهشت را بر روی مومنان باز می‌گرداند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول