اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل تملک دارایی‌های سال 91

7 میلیارد و 600 میلیون ریال به ورزش گچساران اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: افزون بر 7 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها در سال 91 به ورزش گچساران اختصاص یافته است.

7 میلیارد و 600 میلیون ریال به ورزش گچساران اختصاص یافت

اسماعیل پناهپوری پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این شهرستان از دیرباز تاکنون در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح کشور دارای جایگاه و اعتباری خاص بوده است.

وی با اشاره به تاریخچه و گذشته ورزش این شهرستان افزود: پیشینه ورزش گچساران نشان‌دهنده نبوغ، استعداد و قابلیت‌های فراوان جوانان این شهرستان در سطح کشوری و بین‌المللی است.

اعتبارات اختصاص ‌یافته به هیئت‌های ورزشی گچساران کم است

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با تشریح اعتبارات اختصاص یافته به ورزش این شهرستان و با اشاره به نیاز هیئت‌های ورزشی این شهرستان به اعتبارات بیشتر، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغی به میزان 200 میلیون ریال به هیئت‌های ورزشی گچساران اختصاص یافته است.

پناهپوری ادامه داد: اعتبارات اختصاص داده شده از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال 91 به ورزش گچساران افزون بر 7 میلیارد و 600 میلیون ریال است.

وی یادآور شد: اعتبار اختصاص‌ یافته از محل تملک دارایی‌ها به ورزش گچساران در حوزه‌های عمرانی ورزشی از جمله تعمیرات، خرید تجهیزات و نگهداری اماکن ورزشی این شهرستان هزینه می‌شود.

این مسئول در گچساران از افزایش اعتبارات ورزش این شهرستان در حوزه عمرانی نسبت به سال گذشته خبر داد.

پناهپوری اذعان داشت: از محل تملک دارایی‌ها، در سال 91 افزون بر 2 میلیارد و 600 میلیون ریال بیشتر از سال گذشته به ورزش این شهرستان اختصاص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران تصریح کرد: فرماندار کنونی گچساران با توجه به مسئولیتی که در مدیریت ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد داشت، از نیازمندی‌ها، مشکلات و موانع ورزش استان به ویژه گچساران شناخت کافی دارد.

پناهپوری معتقد است شناخت و آگاهی از مشکلات و توانمندی‌ها، عامل مهمی در پیشرفت و حل مشکلات است.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش گچساران ابراز داشت: این شهرستان از نظر فضاهای ورزشی در حد مطلوبی قرار دارد و سرانه فضای ورزشی در گچساران یک متر است.

 

50 زمین ورزشی روستایی در گچساران احداث می‌شود

پناهپوری ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی در نقاط روستایی را از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: 50 زمین ورزشی روستایی در گچساران در حال احداث بوده که هم‌اکنون فعالیت در زمینه تسطیح، جدول‌گذاری، نصب دروازه، سرویس بهداشتی و رختکن در 16 قطعه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل سالن ورزشی چند منظوره و احداث سالن شطرنج از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش دوگنبدان است، یادآور شد: ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی نقش مهمی در راستای توسعه و پیشرفت ورزش در این شهرستان داشته است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول