اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت نایب قهرمان وزنه‌برداری معلولان جهان در مسابقات پاراالمپیک

خبرگزاری فارس: ورزشکار قروه‌ای و نایب قهرمان وزنه‌برداری معلولان جهان، شهریور ماه امسال به رقابت‌های جهانی پارالمپیک اعزام می‌شود.

شرکت نایب قهرمان وزنه‌برداری معلولان جهان در مسابقات پاراالمپیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمد کریمی از افتخارات ورزش شهرستان قروه سال گذشته با کسب عنوان نایب قهرمانی معلولان جهان در کشور امارات توانست سهمیه حضور در رقابت‌های پارالمپیک را برای کشورمان به دست آورد.

وی که فعالیت ورزشی خود را از سال 78 شروع کرده است از سال 79 با روی آوردن به ورزش حرفه‌ای تاکنون 5 عنوان قهرمانی شهرستانی، 10 عنوان قهرمانی استان، 12 عنوان قهرمانی کشور و 3 عنوان نایب قهرمانی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد و در حال حاضر در معیت تیم ملی کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی آماده می‌کند.

این قهرمان برگزیده جامعه معلولان کشورمان در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج تحت نظر پزشکان به تمرینات خود ادامه می‌دهد تا در صورت رفع مصدومیت شهریور ماه امسال در رقابت‌های پاراالمپیک حضور یابد.

کریمی با تاکید بر اینکه معلولیت محدودیت نیست از معلولان خواست تا با حضور در عرصه فعالیت‌های مختلف اجتماعی توانمندی خود را به اثبات برسانند.

وی همچنین با انتقاد از مسئولان در زمینه عدم رسیدگی به خواسته‌های معلولان خاطرنشان کرد: عمر ورزش حرفه‌ای ما به زودی به پایان می‌رسد که با توجه به نداشتن شغل مناسب و منبع درآمد توجه بیشتر مسئولان نسبت به ایجاد اشتغال ضروری است.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول