اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیـره اتحادیه تعاونی‌های مرغداران گیلان:

900 تن مرغ با نرخ مصوب در گیلان توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های مرغداران گیلان از توزیع 900 تن مرغ با نرخ مصوب هر کیلو 4 هزار و 700 تومان توسط این اتحادیه خبر داد.

900 تن مرغ با نرخ مصوب در گیلان توزیع شد

به گزارش خبرگزار ی فارس از رشت، حبیب اسدالله‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست اتحادیه تعاونی‌های مرغداران استان با اشاره به توزیع مرغ با نرخ مصوب اظهار کرد: این اتحادیه و تعاونی‌های زیرپوشش در راستای تامین مرغ مورد نیاز استان اقدام به توزیع مرغ با نرخ مصوب کرده است.

وی، ادامه داد: به دنبال تفاهمنامه منعقده با سازمان  صنعت، معدن و تجارت استان در 12 روز گذشته بالغ بر 900 تن مرغ گرم با نظارت متولی تنظیم بازار به نرخ مصوب 4 هزار و 700 تومان در هر کیلو در استان توزیع شده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های مرغداران گیلان توزیع مرغ را در شهرستان‌های رشت، آستانه‌اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، تالش، رضوانشهر، شفت، لشت‌نشا، خشک‌بیجار، سنگر، املش، رحیم‌آباد، بازار جمعه، ماسال و ضیابر توزیع کرده است.

وی، خاطرنشان کرد: این اتحادیه از مرغداران تقاضا دارد با مراجعه به اتحادیه و عقد قرارداد نسبت به تامین مرغ مورد نیاز بازار در قبال تامین سویا به نرخ مصوب اقدام کنند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول