اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی بسیج سپاه علی بن ابیطالب :

تیم تیراندازی قم به لیگ بسیج کشور صعود کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم از راهیابی تیم تیراندازی بسیج قم به رقابت‌های لیگ تیراندازی بسیج کشور خبر داد.

تیم تیراندازی قم به لیگ بسیج کشور صعود کرد

کریم حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیراندازی از جمله رشته‌های ورزشی فعال و پرطرفدار در بین ورزشکاران بسیجی استان قم است که در ایام مختلف استقبال از رقابت‌هایی که برای این رشته پیش‌بینی می‌شود، قابل توجه است.

وی ادامه داد: در واقع بسیج سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) استان قم در رشته‌های مختلفی از جمله تکواندو، کاراته، کشتی، فوتسال، والیبال و چند رشته قهرمان‌پرور فعال است که تیراندازی نیز یکی از این رشته‌ها به شمار می‌رود.

رئیس هیئت تیراندازی بسیج سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) استان قم افزود: این هیئت در طول سال تیراندازان زیر پوشش خود را به رقابت‌های مختلفی اعزام می‌کند که بخشی از آن شامل رقابت‌های درون استانی و بخش مهم‌تر آن مسابقات کشوری اعم از قهرمانی بسیج و همچنین قهرمانی نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این هیئت یادآور شد: تاکنون سعی شده است با استفاده از ظرفیت موجود گام‌های مؤثری در راستای رشد و توسعه بیش از پیش تیراندازی در بین بسیجیان سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) برداشته شود.

حیدری در ادامه با اشاره به اعزام تیم تیراندازی بسیج قم به رقابت‌های قهرمانی بسیج کشور ابراز داشت: تیراندازان بسیجی قم در این پیکارها در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برای کسب عناوین برتر کشور و همچنین جواز صعود به لیگ تیراندازی بسیج کشور با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به عنوان سومی تیراندازان قمی در تفنگ بادی و مقام چهارمی در تپانچه بادی این رقابت‌ها افزود: با احتساب نتایج به دست آمده در مجموع رقابت‌های هر دو رشته، تیم اعزامی هیئت تیراندازی بسیج سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) استان قم به رقابت‌های لیگ بسیج کشور راه یافت.

حیدری اضافه کرد: تیراندازان قم در جشنواره فرهنگی ورزشی فجر بسیج که به مدت سه روز به میزبانی بسیج استان زنجان برگزار شد با حریفان رقابت کردند که در پایان تیم اعزامی قم در بین 20 تیم حاضر در مسابقات قهرمانی بسیج کشور در مجموع تفنگ و تپانچه بادی مقام چهارم مسابقات را کسب کرد و به لیگ تیراندازی بسیج کشور صعود کرد.

رئیس هیئت تیراندازی بسیج سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) استان قم افزود: در پایان این دوره از مسابقات تیم بسیج استان قزوین مقام نخست مسابقات را کسب کرد و تیم‌های سیستان و بلوچستان و کردستان به ترتیب مقام دوم و سوم مسابقات را به دست آوردند.

وی یادآور شد: تیم تیراندازی بسیج استان قم در این رقابت‌ها با ترکیب امیر آقا‌محمدی، علی حیدری، محمدباقر خدابنده، محمد عسگریان‌مقدم، سید محمد سیف‌زاده و محمدرضا صادق‌آبادی به عنوان تیرانداز و محمدحسین خدابنده به عنوان سرپرست و کریم حیدری به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول