اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشکل تاکسی‌های دوگانه‌سوز و نبود جایگاه سی‌ان‌جی

کاهش سوخت بنزین تاکسی‌های دوگانه‌سوز نقدی جبران می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول تاکسیرانی شهرستان جیرفت گفت: مقرر شده است تا شرکت فرآورده‌های نفتی استان کرمان ماهانه 600 هزار ریال بابت جبران کاهش 200 لیتر سوخت کمتر به رانندگان تاکسی‌های دوگانه‌سوز جیرفت پرداخت کند.

کاهش سوخت بنزین تاکسی‌های دوگانه‌سوز نقدی جبران می‌شود

 ایرج نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به کاهش 200 لیتری سوخت بنزین تاکسی‌های دوگانه‌سوز در حالی که هنوز جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در این شهرستان وجود ندارد، اظهار داشت: در این زمینه مکاتباتی با فرمانداری جیرفت، معاون عمرانی استاندار کرمان و شرکت فرآورده‌های نفتی استان انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به پاسخنامه شرکت نفت در زمینه جبران ضرر و زیان رانندگان تاکسی‌های دوگانه‌سوز در جیرفت، افزود: بر این اساس آنها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها درخواست مجوزهایی کردند تا بتوانند، مابه‌التفاوت‌های کاهش سوخت بنزین را به رانندگان تاکسی پرداخت کنند.

نادری تصریح کرد: مقرر شده است تا شرکت فرآورده‌های نفتی استان کرمان ماهانه 600 هزار ریال بابت جبران کاهش 200 لیتر سوخت کمتر به رانندگان تاکسی‌های دوگانه‌سوز جیرفت پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: این هزینه در کارت پول رانندگان شارژ می‌شود و این مسئله را اطلاع‌رسانی کردیم.

مسئول تاکسیرانی شهرستان جیرفت در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا سهمیه سوخت تاکسی این شهرستان با توجه به گرمای شدید هوا بر اساس مناطق گرمسیری شارژ با 100 لیتر بنزین بیشتر انجام نمی‌شود، بیان داشت: این مسئله را به فرمانداری جیرفت منعکس کردیم.

نادری بیان داشت: همچنین نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در راستای رفع این مشکل تاکسی‌داران قول پیگیری داده است.

به گزارش فارس، طی چند ماه اخیر کاهش سوخت بنزین تاکسی دوگانه‌سوز در شهرستان جیرفت در حالی که هنوز جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در این شهرستان وجود ندارد، موجب نارضایتی رانندگان این خودروها شده است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول