اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جانشین فرماندهی ندسا

یادمان نخستین سالروز سفر رهبری به بندرعباس برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادمان نخستین سفر مقام معظم رهبری به بندرعباس با حضور جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

یادمان نخستین سالروز سفر رهبری به بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این مراسم که عصر یکشنبه و قبل از موعد افطار برگزار شد، علاوه بر "عرشیان" معاونت فرهنگی و عملیات روانی ندسا، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز برای حاضران سخنرانی کردند.

مقرر شده بود این یادمان با حضور سردار  فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار شود.

مقام معظم رهبری سال گذشته در تاریخ یکم مرداد ماه در بندرعباس و به ویژه مناطق نیروی دریایی ارتش و سپاه حضور یافتند.

مقام معظم رهبری در آن سفر علاوه بر سخنرانی و دیدار با پرسنل نیروهای یاد شده با خانواده پاسداران و کارمندان نیروی دریایی در منطقه یکم ندسا دیدار کردند.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه در همین راستا با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به بندرعباس طی سال گذشته اظهار داشت:‌ درست در چنین روزی مهمانی در بندرعباس حضور داشت که به مردم این شهر و هرمزگان عشق می‌ورزد و هرمزگان و خلیج فارس از میزبانی چنین میهمانی مسرور بوده است.

دریادار علیرضا تنگسیری با بیان اینکه قبل از وقوع سفر حضرت آقا به بندرعباس، پرسنل نیروی دریایی سپاه در بندرعباس درخواست ملاقات با وی را به دفتر ایشان ارائه داده بودند، یادآور شد: پیرو وصول نامه کارکنان نیروی دریایی، مقام معظم رهبری فرمودند که ما به بندرعباس می‌رویم و با پرسنل نیروهای دریایی و مردم بندرعباس دیدار می‌کنیم.

به گفته وی طبق فرموده مقام معظم رهبری ایشان خواستار شده بودند که سفر ایشان در گرم‌ترین روز تابستان به بندرعباس صورت گیرد.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه بیان کرد: از همین رو جدولی از وضعیت آب و هوایی برای معظم‌له تهیه و مقرر شد که این سفر یکم مرداد سال 90 و در گرم‌ترین شرایط آب و هوایی و شرجی بسیار بالا انجام شود.

به گفته تنگسیری مقام معظم رهبری فرموده بودند که این انتخاب به این دلیل انجام شد که شرایط کاری موجود را از نزدیک لمس کنیم.

وی اضافه کرد: یکم مرداد سال 90 آنقدر هوا در بندرعباس گرم بود که در هنگام بازدید حضرت آقا چه در میدان صبحگاه و چه در کارخانجات نیروی دریایی با وجود اینکه همه از شدت گرما کلافه شده بودند، معظم‌له حتی پیشانی مبارک را از عرق پاک نمی‌کرد و این نشان از صبر و حوصله آقا در شرایط سخت دارد.

تنگسیری ادامه داد:‌ یکی از اهداف سفر رهبری به فرموده ایشان ابراز محبت و تشکر به مردم استان و رزمندگان بوده است.

به گفته وی یکی دیگر از اهداف سفر مقام معظم رهبری به بندرعباس (به فرموده ایشان) اهمیت داشتن مرزهای دریایی جنوب بوده است.

تنگسیری افزود: روشن کردن چراغ‌های حساسیت در ذهن رزمندگان پیرامون مرزهای آبی کشور از دیگر اهداف سفر معظم‌له به بندرعباس بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول