اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان:

مردم با تشکیل تعاونی‌ها نقش عمده‌ای در ساخت مسکن مهر دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: مردم با تشکیل تعاونی‌ها که بر اساس اقتصاد نظام اسلامی تعریف شده، نقش عمده‌ای در ساخت مسکن مهر دارند.

مردم با تشکیل تعاونی‌ها نقش عمده‌ای در ساخت مسکن مهر دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید اصغر مستولی‌زاده در نشست شورای مسکن شهرستان اردستان با اشاره به اینکه مسکن یک بحث میان بخشی است و مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: مسکن مهر پیچیدگی خاص خودش را دارد و بخش گسترده‌ای از خدمات را می‌طلبد تا یک خانواده بتواند به نحو احسن از آن استفاده کند.

وی قیمت حداقلی مسکن مهر را درخواست مسئولان اظهار و تاکید کرد: مردم با تشکیل تعاونی‌ها که بر اساس اقتصاد نظام اسلامی تعریف شده، نقش عمده‌ای در تولید مسکن مهر دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان افزود: هیچ کس دنبال این نیست که حقی از مردم ضایع شود و باید بر اساس قانون و نظارت کامل دستگاه‌ها مسکن مهر به نحو احسن به دست متقاضیان آن برسد.

در ادامه این جلسه معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه هیچ پروژه ساختمانی بدون عیب نیست، گفت: پیمانکاران مسکن مهر موظفند تمام معایب طرح را برطرف کنند تا یک مسکن ایده‌آل به متقاضیان واگذار شود.

محسن تیغ‌ساز با اشاره به اینکه دولت طرحی داد که طبق آن مردم خود کار ساخت و ساز را انجام دهند، افزود: بر اساس این طرح مسکن مهر شکل گرفت و از طریق تعاونی‌های مسکن مهر خود آنان بر ساخت و ساز خانه‌ها نظارت دارند.

وی با بیان اینکه تشکیل تعاونی‌های مسکن مهر در سال 86 کلید خورد، گفت: دو سال اول طرح به انجام امور جانبی و فرعی گذشت و ساخت و ساز و اجرا از سال 88 آغاز شد.

معاون اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه بحث‌های فنی مسکن مهر اردستان توسط بنیاد مسکن و امور مالی هم توسط حسابرسان رسمی دادگستری بررسی می‌شود، اظهار کرد: مسکن مهر بر اساس قیمت تمام شده به متقاضیان واگذار می‌شود و تمام این واحدها باید تا پایان سال جاری به متقاضیان واگذار شود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول