اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های خرمشهر خبر داد

اعزام 9 دانش‌آموز خرمشهری به مسابقات دو و میدانی کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم دو و میدانی دانش‌آموزان پسر آموزشگاه‌های خرمشهر گفت: 9 نفر از دانش‌آموزان پسر خرمشهر برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم دو و میدانی دانش‌آموزان سراسر کشور انتخاب شدند.

اعزام 9 دانش‌آموز خرمشهری به مسابقات دو و میدانی کشور

جابر حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در خرمشهر اظهار کرد: برای این دوره از مسابقات انتخابی تیم دو و میدانی استان خوزستان هفت تیم از سراسر استان در اهواز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در مقطع ابتدایی دانش‌آموزان مصطفی‌پورمند در 60 متر با مانع مقام دوم و در پرش طول مقام سوم، مرتضی عباس‌پور مقام دوم پرش طول، دانیال خضریان در پرتاب وزنه مقام دوم و عرفان لاریچه مقاوم نخست پرتاب وزنه را کسب کردند.

رئیس انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های خرمشهر ادامه داد: دانش‌آموزان مقطع راهنمایی به کسب مقام‌های نخست در 110 متر با مانع و پرش سه گام توسط امیر هزامی، رتبه نخست در پرش طول و مقام سوم در دو 200 متر، توسط مجید راشد برهی نائل شدند.

حسین‌پور با اشاره به دیگر عناوین قهرمانی دانش آموزان خرمشهری در مقطع راهنمایی گفت: علی فولادی مقام نخست رشته پرش ارتفاع، عباس عیدان مقام نخست 400 متر و دوم پرتاب وزنه و محمد زبیدات رتبه دوم رشته دو 1500 متر را کسب کردند.

وی افزود: در مقطع متوسطه دانش‌آموزان حسین احمدی مقام نخست در دو 110 متر با مانع و پرش طول، امیر‌حسین جلیلیان مقام نخست پرتاب دیسک و وزنه را از آن خود کردند.

رئیس انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های خرمشهر در همین خصوص ادامه داد: آرش یوسفی به  مقام دوم رشته 100 متر و سوم پرش طول، عادل مجدمی مقام نخست سه گام و ارتفاع، امیر بهرام احمدی  مقام سوم 200 و 400 متر و محسن عبیدی رتبه دوم پرش طول نائل شدند.

وی گفت: تیم اعزامی دانش‌آموزان استان خوزستان برای حضور در این دوره مسابقات کشوری،از تاریخ دوم تا هفتم شهریور سال جاری عازم شهر یزد می‌شوند.

حسین‌پور در پایان افزود: دو نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، سه نفر راهنمایی و چهار دانش‌آموز مقطع متوسطه از خرمشهر در تیم 19 نفر استان خوزستان برای شرکت در مسابقات کشوری حضور دارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول