اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب قهرمان پرتاب وزنه جهان در گفت‌وگو با فارس:

مدال پارالمپیک آرزوی من است

خبرگزاری فارس: نایب قهرمان مسابقات جهانی آیواز جمهوری چک، آرزوی خود را کسب مدال پارالمپیک عنوان کرد.

مدال پارالمپیک آرزوی من است

مهسا هدایی‌یزدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با شرایط آمادگی که برای حضور در این رقابت‌ها داشتم پیش‌بینی چنین عملکردی را از خود داشتم هر چند که اگر مسابقات ادغام نمی‌شد کسب عنوان قهرمانی جهان در اولین حضورم در مسابقات جهانی دور از دسترس نبود.

وی افزود: به دلیل حضور محدود ورزشکاران، برگزارکنندگان مسابقات، کلاس‌های جوانان و بزرگسالان را در یکدیگر ادغام کردند و همین امر موجب شد تا برای کسب عنوان قهرمانی راه سخت و دشواری داشته باشم و نتوانم به مقام قهرمانی که استحقاق آن را داشتم برسم. 

این بانوی ورزشکار کاشانی تصریح کرد: در حالی مقام نایب قهرمانی را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردم که با ادغام کلاس‌ها برای کسب این مقام با ورزشکاران رده سنی بزرگسالان رقابت سختی را آغاز کردم.

وی یادآور شد: حریفان من کسانی بودند که ضمن اینکه یک رده سنی بزرگتر بودند همچنین برخلاف من که مجبور به پرتاب وزنه چهار کیلوگرمی و کسب متراژ بالا بودم آنها از وزنه سه کیلوگرمی و متراژ پایین‌تر استفاده می‌کردند.

 این بانوی مدال‌آور اضافه کرد: همین امر موجب شد وزنه چهار کیلوگرمی من یک متر کمتر از وزنه سه کیلوگرمی حریف من پرتاب شود و تنها بتوانم به مقام نایب قهرمانی جهان بسنده کنم.

هدایی‌یزدلی یادآور شد: در رشته پرتاب دیسک، کلاس F42، در رقابت با ورزشکاران بزرگسال این رشته توانستم  مقام پنجم این رقابت‌ها را کسب کنم و چنانچه ادغام ورزشکاران انجام نمی‌شد یکی از مدال‌آوران این رشته نیز بودم و آنگاه دو مدال را برای میهن عزیزم کسب می‌کردم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه اولین تجربه مسابقات برون‌مرزی و جهانی من بود اما توانستم در نخستین حضور مقام نایب قهرمانی جهان را برای جمهوری اسلامی کسب نمایم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را بر فراز مسابقات برافراشته کنم.

هدایی‌یزدلی، حضور در مسابقات پارالمپیک را یکی از آرزوهای خود دانست و بیان داشت: آرزوی هر ورزشکاری در جهان حضور در رقابت‌های المپیک است که انتظار دارم با تمریناتی که انجام می‌دهم حضور در مسابقات پارالمپیک و کسب مدال آن را نیز برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورم.

مهسا هدایی‌یزدلی پبش از حضور در ششمین دوره مسابقات جهانی جوانان آیواز جمهوری چک که اولین تجربه جهانی او بود چهار طلای کشوری رده سنی جوانان و یک نقره بزرگسالان را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.

انتها پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول