اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی تیرانداز خراسان رضوی:

ورزشکاران برای حضور پرقدرت در پارالمپیک به حمایت همه جانبه نیاز دارند

خبرگزاری فارس: بانوی تیرانداز خراسان رضوی گفت: ورزشکاران برای حضور پرقدرت در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن نیاز به دلگرمی و حمایت همه جانبه دارند.

ورزشکاران برای حضور پرقدرت در پارالمپیک به حمایت همه جانبه نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، راضیه شیرمحمدی اظهار کرد: حضور در مسابقات پارالمپیک اتفاق کوچکی برای یک ورزشکار نیست و موفقیت در آن با پیگیری و همکاری مسئولان و بخش‌های مختلف امکان‌پذیر است.

وی در ادامه از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولان از تاریخ 7 تا 13 مردادماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این اردو زیرنظر حجت‌الله واعظی سرمربی تیم ملی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

شیرمحمدی شرایط فعلی خود را مطلوب عنوان کرد و گفت: در حال حاضر هر روز به مدت 6 ساعت در مجموعه ورزشی شهدای طرق مشهد تمرین می‌کنم.

وی درباره عملکرد خود در مسابقات تیراندازی جمهوری چک اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور 18 کشور از 12 تا 25 تیرماه امسال برگزار شد و متاسفانه باتوجه به اینکه در بخش رکوردگیری و جدول توانستم مقام اول را کسب کنم ولی در قسمت ریکرو ایستاده بانوان به دلیل اعتراض رقبای خود مبنی بر این که بر روی ویلچر نشسته‌ام در بخش حذفی از دور مسابقات حذف شدم.

بانوی تیرانداز خراسان رضوی زمان اعزام به مسابقات پارالمپیک 2012 لندن را اول شهریورماه سال جاری اعلام کرد و افزود: در رقابت‌های ورزشی هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست ولی در تمام مدت تمرینات، همه تلاش خود را در راستای کسب بهترین نتیجه و افتخار آفرینی برای ایران به کار بسته‌ام.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول