اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سقز:

کمیته امداد از 7500 خانوار سقزی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سقز از برخورداری 7 هزار و 500 خانوار سقزی از حمایت‌های این نهاد خبر داد.

کمیته امداد از 7500 خانوار سقزی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، فاروق محمودی دوشنبه‌‌شب در جلسه طرح توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد شهرستان سقز در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: 66 خانوار از مجموع آمار خانوارهای برخوردار از حمایت‌های کمیته امداد، خانوارهای زندانیان و 2 هزار و 837 خانوار نیز خانوارهای خودکفا شده هستند.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) سقز با بیان اینکه حمایت از تولید ملی، اشتغال در کشور را به همراه دارد، گفت: حمایت از اشتغال زنان سرپرست خانوار، ایجاد اشتغال روستایی و حمایت از فرزندان بازمانده از تحصیل از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در سال‌جاری خواهد بود.

محمودی تصریح کرد: در راستای واگذاری و احداث مسکن برای مددجویان می‌توان به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری و هیئت دولت به استان کردستان به‌ عنوان نقطه عطفی در تغییر و تحول پیشرفت در کردستان نام برد و افزود: بعد از این سفرها تاکنون 50 واحد مسکونی از مصوبات سفر رهبری و 83 واحد از مصوبات هیئت دولت برای مددجویان بی‌سرپناه ساکن در سقز ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مسکن و اشتغال خانواده‌های زیرپوشش و نیازمند از سیاست‌های کمیته امداد امام(ره) کشور و استان است که این نهاد در سقز به جد آنها را دنبال می‌کند.

محمودی از تعداد 288 دانشجوی زیرپوشش این نهاد در شهرستان سقز خبر داد و افزود: در مجموع تعداد هزار و 514 نفر دانش‌آموز و دانشجو از سوی کمیته امداد پشتیبانی می‌شوند.

ایجاد اشتغال در سقز و مناطق روستایی این شهرستان از اولویت‌های کمیته امداد است و حمایت از طرح‌های تولیدی در کمیته امداد سقز امسال پررنگ‌تر از سال گذشته صورت می‌گیرد.

محمودی در پایان کمیته امداد را موفق‌ترین سازمان برای خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در بحث درمان دانست و اذعان داشت: این نهاد برای اجرای دقیق و کامل بیمه خدمات درمانی با توجه به مطالعات گسترده و جامع طرح بیمه درمانی مددجویان تحت حمایت مبتنی بر پزشک خانواده را به عنوان نظام بیمه‌ای نوین و برتر با بهره‌جویی کامل از سیستم رایانه‌ای پیشرفته با هدف تامین موجبات و امکانات بیمه خدمات درمانی اقشار نیازمند را پس از تصویب مراجع ذی‌صلاح آمادگی کامل را دارد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول