اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری دومین دوره از مسابقات لیگ برتر بوکس

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی گفت: دومین دوره از مسابقات لیگ برتر بوکس باشگاه‌های استان در شهریور ماه برگزار می‌شود.

برگزاری دومین دوره از مسابقات لیگ برتر بوکس

اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دومین دوره از سری پنجم مسابقات بوکس لیگ برتر استان با عنوان جام هفته دولت در شهریور ماه امسال و در رده‌های سنی 71 تا 75 به میزبانی هیئت بوکس استان در ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از شهرستان‌های ماکو، خوی، سلماس، ارومیه، نقده، مهاباد، میاندوآب، شاهین دژ و بوکان شرکت می‌کنند.

مهدی‌زاده با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات بوکس سوپر کاپ آزاد، تصریح کرد: این مسابقات با عنوان جام رمضان در 14 مرداد ماه سال جاری به میزبانی هیئت بوکس استان در مجموعه ورزشی باکری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به نفرات اول این دوره از مسابقات حکم قهرمانی و کارت هدیه به نفرات دوم مسابقات حکم قهرمانی اهدا می‌شود.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی گفت: نخستین دوره از سری دوم مسابقات بوکس لیگ شمال‌غرب کشور ایلام – آذربایجان‌غربی با عنوان جام رمضان ‌به میزبانی هیئت بوکس استان در شهرستان ارومیه برگزار شد .

مهدی‌زاده با بیان اینکه در این مسابقات آذربایجان‌غربی با هفت امتیاز اول و ایلام با دو امتیاز دوم شد، ادامه داد: در وزن 49 کیلوگرم هدایت ناصری از آذربایجان‌غربی و مسعود کاکی از ایلام دوم شد.

وی با بیان اینکه در وزن 52 کیلوگرم داوود حنیفی از آذربایجان‌غربی و مهرداد زارعی از ایلام نفرات اول و دوم مسابقات شدند، گفت: در وزن 56 کیلوگرم پژمان فرجی از آذربایجان‌غربی و سامان بیگی از ایلام برگزیده شدند.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی ادامه داد: در وزن 60 کیلوگرم‌ مهدی عباس‌زاده از آذربایجان‌غربی و حامد محمودی از ایلام و نیز در وزن 69 کیلوگرم‌ سعید خانی از ایلام و امین جوان از آذربایجان‌غربی به ترتیب اول و دوم شدند.

وی ادامه داد: در وزن 75 کیلوگرم حسین عباس‌زاده از آذربایجان‌غربی و محمدسعید ویسی از ایلام و در وزن 81 کیلوگرم نیز حاصل جوانپور از آذربایجان‌غربی و بهروز یعقوبی از ایلام نفرات اول و دوم این دوره از مسابقات شدند.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در وزن +91 کیلوگرم نیز داریوش فتحی از ایلام و بهزاد باقری از آذربایجان‌غربی به ترتیب اول و دوم شدند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول