اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان خبر داد

آموزش برداشت بهداشتی خرما به کشاورزان ریگان

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: دانشجویان اردوهای جهادی ریگان برداشت بهداشتی محصول خرما را به کشاورزان این شهرستان آموزش می‌دهند.

آموزش برداشت بهداشتی خرما به کشاورزان ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ ظهر امروز در بازدید از برگزاری فعالیت‌های اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور واحد ریگان با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده، اظهار داشت: فعالیت‌های این اردوهای جهادی در گرمای بالای 50 درجه و در ماه مبارک رمضان بی‌نظیر است، حتی این گرمای طاقت‌فرسا نتوانسته جلوی فعالیت‌های این دانشجویان را بگیرید.

وی افزود: این دانشجویان که بومی شهرستان هستند با فعالیت‌های خود با مشکلات شهرستان آشنا و در راستای رفع آنها تلاش می‌کنند که آنها را رفع کنند.

ایرج رحیم‌زاده رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد ریگان نیز در این بازدید گفت: در این اردوهای جهادی 170 نفر از دانشجویان شهرستان حضور دارند که به مدت یک ماه در روستاهای محروم فعالیت می‌کنند.

وی افزود: این دانشجویان در پنج کمیته فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، کشاورزی، مشاوره و حمایتی فعالیت دارند.

رحیم‌زاده ابراز داشت: این اردوهای جهادی که فعالیت خود را از 17 تیر ماه سال جاری آغاز کرده‌اند تا 10 مرداد ماه جاری در 13 روستای هدف فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه به فصل برداشت خرما در ریگان نزدیک می‌شویم، این دانشجویان در رابطه با برداشت بهداشتی محصول خرما به کشاورزان آموزش‌های لازم را می‌دهند.

رحیم‌زاده از جمله فعالیت‌های فرهنگی را برگزاری کلاس‌های قرآنی آموزش نماز، قرآن و ختم صلوات برشمرد و افزود: در کلاس‌های آموزشی مباحث لازم در زمینه درسی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول