اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

تغییر مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از تغییر مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر زنجان خبر داد.

تغییر مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری روز جهانی قدس اظهار کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس زنجان به دلیل برپایی نماز جمعه در مصلی زنجان، تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته راهپیمایی روز قدس از چهار راه امیر کبیر آغاز و در امامزاده سید ابراهیم (ع) خاتمه می‌یافت، افزود: در سال جاری مسیر راهپیمایی از میدان قائم زنجان آغاز و در مصلی به پایان می‌رسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از سخنرانی یکی از نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پایان مراسم روز قدس خبر داد و افزود: در صورت تمایل نمایندگان سخنران این مراسم یکی از این افراد خواهد بود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی از میدان قائم زنجان واقع در کوچه مشکی آغاز می شود، افزود: شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پس از طی مسیر خیابان رهبری به سمت میدان رسل حرکت کرده و پس از قرائت قطعنامه راهپیمایی، در نماز پر صلابت جمعه شرکت می‌کنند.

حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه برگزاری راهپیمایی در زنجان یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی اندیشیده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت فضاسازی و تزئینات شهری قبل از روز قدس تصریح کرد: اطلاع‌رسانی تغییر مسیر راهپیمایی نیز از ضروریات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از رژه موتورسواران در روز قدس خبر داد و یادآور شد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و برگزاری تئاتر خیابانی از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت تبیین موضوع قدس از سوی رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما تاکید کرد و افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی و اطلاع‌رسانی‌های مختلف در زمینه تبیین این موضوع ضروری است.

حسینی با اشاره به استقرار صندوق‌های کمیته امداد در مسیر راهپیمایی خاطرنشان کرد: اعلام شماره حساب این نهاد به صدا و سیما برای واریز کمک‌های نقدی مردم نیز ضروری است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول