اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

تمهیدات ترافیکی برای برپایی راهپیمایی روز قدس در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: تمهیدات ترافیکی برای برپایی راهپیمایی روز قدس از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیشیده شده است.

تمهیدات ترافیکی برای برپایی راهپیمایی روز قدس در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد ناموران ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری روز جهانی قدس اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برقراری ترافیک روان در روز راهپیمایی روز قدس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به تغییر مسیر راهپیمایی ضروری است اطلاع رسانی‌های لازم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: تغییر مسیر راهپیمایی باید در شورای ترافیک نیز مورد بررسی قرار گیرد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به در نظر گرفتن سه چهارم میدان قائم برای برگزاری راهپیمایی خاطرنشان کرد: یک چهارم این میدان نیز برای عبور و مرور در نظر گرفته می‌شود.

مدیر خبر صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این جلسه بر ضرورت وجود نماد ملی و اسلامی در مسیر راهپیمایی تاکید کرد و افزود: میدان رسل تا قائم می‌تواند نماد مطلوبی برای برگزاری راهپیمایی باشد.

پرویز غیاثی ایجاد کابل‌های فیبر نوری در مسیر راهپیمایی را مهم عنوان کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان آماده پوشش کامل این برنامه است.

وی با بیان اینکه با استفاده از تکنیک‌های تصویری و بصری مسیر راهپیمایی به مردم اطلاع‌رسانی شود، خاطرنشان کرد: باید محدودیت‌های ترافیکی نیز به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول