اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور در لنگرود

محصولات کشاورزی اینترنتی عرضه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی لنگرود گفت: نخستین سایت رسمی محصولات کشاورزی کشور با همت جوانان لنگرودی در عید فطر امسال افتتاح می‌شود و عرضه این محصولات از طریق اینترنت به بازار صورت می‌گیرد.

محصولات کشاورزی اینترنتی عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، بابک ذوقی‌توانا عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با بیان اینکه این شرکت تعاونی با کمک 20 نفر از جوانان تحصیلکرده لنگرود در سال 88 به ثبت رسیده است، اظهار کرد: این شرکت توانسته است سالانه از هر یک میلیون تومان 40 درصد بازده داشته باشد.

وی، ادامه داد: این شرکت به کار تولید و فروش قارچ دکمه‌ای، تولید و بسته‌بندی انواع چای معطر، تولید و فروش پرتقال به صورت کلی و جزئی و تولید و فروش برنج‌های محلی می‌پردازد.

این مسئول، با اشاره به اینکه در این شرکت جوانان تحصیلکرده لنگرودی مشغول فعالیت هستند، افزود: این جوانان در رشته‌های کشاورزی، عمران، برق، رایانه و... تحصیلات خود را در دانشگاه‌ها به پایان رسانده‌اند.

وی اذعان کرد: این شرکت با سرمایه اولیه 500 میلیون تومان آغاز به کار کرد و اکنون در سال تولید ملی و کار و سرمایه ملی در حال گسترش است تا محصولات بیشتری به بازارهای کشور عرضه کنیم و افراد زیادی را در این شرکت به‌کار گیریم.

ذوقی‌توانا نیاز شرکت تعاونی مذکور را داشتن زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع دانست و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده فرماندار لنگرود و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قول در اختیار قرار دادن این زمین به شرکت تعاونی مذکور داده شده است.

وی، از مسئولان خواست برای حمایت جوانان در تشکیل شرکت‌های تعاونی آنها را یاری دهند.

 مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی لنگرود یکی از معضلات شرکت را دریافت وثیقه‌های سنگین از طرف بانک‌ها ذکر کرد و یادآور شد: اگر چنین شرکت‌هایی با عدم موفقیت مواجه شوند وثیقه‌ها مشکلاتی را برای آنها فراهم می‌کند.

وی، از راه‌اندازی نخستین سایت رسمی محصولات کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: سایت www.keshavarzshap.ir به طور رسمی از عید فطر کار خود را آغاز می‌کند.

ذوقی‌توانا افزود: در این سایت محصولات کشاورزی لنگرود توسط این شرکت به صورن آنلاین به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود و تاکنون هیچ سایتی در ایران محصولات کشاورزی خود را از طریق اینترنت به بازار عرضه نکرده است و این کار برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود.

وی، در پایان از مسئولان خواست تا حمایت‌های لازم را از شرکت‌های تعاونی به عمل آورند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول