اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی نمایشگاه اله‌سیت خبر داد

بلیت الکترونیکی جایگزین بلیت کاغذی در نمایشگاه اله‌سیت

خبرگزاری فارس: دبیر علمی نمایشگاه اله‌سیت مشهد گفت: در پی تحقق شعار دنیای بدون کاغذ، بازدید از اله‌سیت امسال تنها با استفاده ازکارت‌های الکترونیکی من کارت و به صورت الکترونیکی امکان‌پذیر است.

بلیت الکترونیکی جایگزین بلیت کاغذی در نمایشگاه اله‌سیت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نوید کمالی عصر امروز در نشست خبری این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به اعلام دبیر نمایشگاه اله‌سیت و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مورد برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی ویژه در حاشیه نمایشگاه و به ویِژه تبادل اطلاعات در سمینارها،  این نمایشگاه سبب رشد دانش IT و بالا رفتن سطح علمی مدیران انفورماتیک استان می‌شود.

کمالی افزود: در پی تحقق شعار دنیای بدون کاغذ، بازدید از اله‌سیت امسال تنها با استفاده از کارت‌های الکترونیکی من‌کارت و به صورت الکترونیکی امکان‌پذیر است که این خود گامی در راستای حذف کاغذ از فرآیندهای روزمره شهروندان و تجلی شهر و شهروند الکترونیک است.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، حضور تمام ارائه دهندگان خدمات و سرویس‌های الکترونیکی در این رویداد ملی و آشنایی مدیران شهری با آخرین فناوری‌های روز در حوزه اطلاعات و ارتباطات است و در این راستا از تمام شهرداری‌ها، وزارتخانه‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، متخصصین و دانش پژوهان و فعالان حوزه ICT بخش خصوصی جهت مشارکت و بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

عضو انجمن تجارت الکترونیک ایران گفت: واقعا باید از تلاش شبانه‌روزی کارگروه برگزاری نمایشگاه اله‌سیت تشکر کرد و امروز این موضوع موجب افتخار هر شهروند ایرانی‌است که ما امروز با افتخار در سطح خاورمیانه و در جلساتی که با هئیت‌های تجاری کشورهای حاشیه خلیج فارس در حوزه فناوری اطلاعات داریم که همه آنها بر کیفیت بالای اله‌سیت و شاخص‌های محتوایی و اجرایی بر آن اعتراف می‌کنند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط کمیته اجرایی نمایشگاه و به منظور پربارتر شدن این نمایشگاه، برگزاری گردهمایی‌ها، کارگاه‌های آموزشی و نشست های تخصصی و انجام مسابقات مرتبط نیز همزمان با برپایی اله‌سیت در دستور کار قرار دارد.

پنجمین نمایشگاه اله‌سیت مشهد یکم لغایت چهارم شهریور ماه سال‌ جاری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول