اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک بامداد چهارشنبه:

مرکز بارش‎ها در دشت گرگانرود و اترک خواهد بود/ شدت بارندگی قابل توجه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب منطقه‎ای استان گلستان گفت: یک بامداد چهارشنبه مرکز بارش‎ها در دشت گرگانرود و اترک خواهد بود و شدت بارش نیز قابل توجه است.

مرکز بارش‎ها در دشت گرگانرود و اترک خواهد بود/ شدت بارندگی قابل توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ایرج حیدریان بعد از ظهر امروز در جمع دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: با توجه به تجربه و تخصص هواشناسی باید نقاط بحرانی استان که در معرض سیلاب قرار دارند شناسایی شود تا اقدامات جدی‎تری در این زمینه صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: روز سه‎شنبه در برخی نقاط استان در حد پنج میلیمتر بارندگی خواهیم داشت که مشکل خاصی وجود ندارد.

عدم کنترل آب ورودی از ترکمنستان صدمات زیادی به تاسیسات وارد می‎کند.

مدیرعامل آب منطقه‎ای استان گلستان از کشیک شبانه‎روزی این شرکت خبر داد و خاطر نشان کرد: از دو روز گذشته در دو نوبت از ساعت دو بعد از ظهر تا 22 شب و از ساعت 22 تا صبح نیز برنامه‎ریزی کشیک شده است.

حیدریان با بیان اینکه در حال حاضر تقریبا در همه سدهای استان ورودی داریم یادآور شد: ورودی سدها به گونه‎ای است که دو روز گذشته درگیر مسائل آبخیز اترک بوده‎ایم.

وی اضافه کرد: آب زیادی از حوزه ترکمنستان وارد استان می‎شود که دارای رسوب زیادی خواهد بود که اگر کنترل نشود صدمات زیادی به تاسیسات استان وارد خواهد کرد.

مدیرعامل آب منطقه‎ای گلستان بیان داشت: در برخی مواقع شدت رواناب به گونه‎ای است که نیمه ‎شب نیز باید ماشین‎آلات جابجا شوند که در این زمینه هماهنگی‎های لازم با راهنمایی و رانندگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان ورودی استان در حال حاضر حدود 4.5 مترمکعب است خاطر نشان کرد: در حوزه طرح‎ها آمادگی لازم برای تامین ماشین‎آلات بر اساس نیاز شرق و غرب استان تعبیه و برنامه‎ریزی شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول