اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

در جلسه غیرعلنی پارلمان صورت گرفت

انتقاد نمایندگان مجلس از عملکرد اقتصادی برخی دستگاه‌ها

خبرگزاری فارس: نماینده همدان در مجلس از انتقاد نمایندگان از دولت در جلسه غیرعلنی امروز مجلس خبر داد.

انتقاد نمایندگان مجلس از عملکرد اقتصادی برخی دستگاه‌ها

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به ارائه گزارشی از جلسه غیرعلنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان پرداخت و اظهار داشت: تاکنون حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی، رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن و احمد توکلی و غلامرضا تاج‌گردون به عنوان اقتصاد‌دان مجلس در جلسه غیر‌علنی سخنرانی کردند.

وی با بیان اینکه نشست غیر‌علنی مجلس برای بررسی شرایط اقتصادی کشور و موضوع حمایت از تولید با حضور وزرای نفت، صنعت، کشاورزی و اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی تشکیل شده است، گفت: نمایندگان مجلس در این جلسه مشکلات اقتصادی کشور را مطرح و نسبت به عدم انجام اقدامات جدی توسط مسئولین اجرایی برای مقابله با تحریم‌ها و فشارها انتقاد کردند.

نماینده همدان در خانه ملت بر این اساس یادآور شد: نمایندگان مجلس در این جلسه از عدم برنامه‌ریزی مناسب مسئولین اجرایی در برابر تحریم‌ها و فشارها انتقاد کرده و خواستار توجه مسئولین به این موضوع شدند.

رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس همچنین گفت: در این جلسه رستم قاسمی وزیر نفت در سخنانی ضمن تشریح شرایط صادرات نفتی، مشکلات پیش رو را بیان کرد و سپس محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی طی سخنانی شرایط بانک‌ها و ارز و تحریم‌ها را مطرح کرد.

به گفته وی، در نشست غیر علنی مجلس، سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در سخنانی گزارشی را ارائه و شرایط اقتصادی موجود کشور را تشریح کرد.

امیر خجسته در خاتمه گفت: در پایان جلسه غیر علنی امروز مجلس، که همچنان ادامه دارد، پس از سخنرانی نمایندگان دولت و مجلس، جمع بندی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول