اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم پیشنهاد داد

برگزاری جشن رمضان با همکاری کمیته امداد در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل صداو سیمای مرکز قم گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در استان وجود دارد می‌توان جشن رمضان را امسال به صورت آزمایشی برگزار کرد.

برگزاری جشن رمضان با همکاری کمیته امداد در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم، بهرام محمدی‌نیا در نشست ویژه بازبینی و کاربردی‌نگری فعالیت‌های مشترک کمیته امداد و صداو سیمای مرکز قم گفت: جدی‌ترین هدف‌گیری ما بحث ایتام در بیست و یکم ماه مبارک رمضان خواهد بود و امیدواریم تا در روز قیامت بدهکار آنها نباشیم.

وی کمیته امداد را از موفق‌ترین و سالم‌ترین نهادهای کشور برشمرد و افزود: امسال با انرژی بیشتری برنامه‌های کمیته امداد را پوشش خواهیم داد و از خداوند می‌خواهیم توفیق و شرافت خدمت به محرومین را به ما عنایت فرماید.

عبدالله جلالی مدیرکل کمیته امام خمینی استان قم نیز در این جلسه با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص معنی نداشتن شکست در خدمت به محرومین گفت: این نهاد در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های ماه مبارک طرح‌های مختلفی از جمله سفره‌های آسمانی، توزیع سبد غذایی، محسنین، شفا و اکرام ایتام را تدوین و عملیاتی خواهد کرد.

وی افزود: با همکاری صداوسیما در برگزاری این طرح‌ها توانسته‌ایم به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول