اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ خبر داد

هزینه‌های میلیارد دلاری دشمنان برای دور کردن جوانان از قرآن

خبرگزاری فارس: مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ گفت: دشمنان می‌دانند که توسل جوانان مسلمان به قرآن مانعی بزرگ برای تحقق برنامه‌های شوم آنهاست و به همین دلیل هزینه‌های میلیارد دلاری برای دوری مسلمانان از قرآن متحمل شده و می‌شوند.

هزینه‌های میلیارد دلاری دشمنان برای دور کردن جوانان از قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید محمدرضا علوی بعدازظهر امروز در دوره آموزش تفسیر قرآن در سپاه ناحیه کوهرنگ اظهار داشت: آشنایی با مفاهیم قرآن از دیرباز مورد توجه علما و بزرگان دین قرار داشته است و آثار و برکات فراوانی را برای انسان در زندگی داشته است.

وی افزود: دشمنان از بصیرت‌افزایی مسلمانان نگرانند و قرآن بصیرت انسان را افزایش و راه و رسم زندگی را به آنها نشان می‌دهد.

علوی بیان داشت: با مطالعه دقیق این کتاب آسمانی انسان با زندگی بزرگان دین و کسانی که در مقابله با اسلام جبهه‌آرایی کردند، آشنا می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصتی است که انسان با قرآن انس و الفت بگیرد و با تمسک به قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) خیرات و برکات را برای دنیا و آخرت خود فراهم سازد.

وی اذعان داشت: در راستای ترویج تعالم وحی، در طول ماه مبارک رمضان همه روزه کلاس‏های‌ آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر سوره حجرات و کلاس اخلاق در رده‌های مقاومت بسیج کوهرنگ با حضور کارکنان کادر، رسمی و بسیجیان برگزار می‌شود.

علوی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی می‌فرمایند مؤمن باید به صورت دائم بر روی خودش کار کند و ماه رمضان فرصت خوبی برای خودسازی است، لذا پرداختن به اعمال و عبادات ماه رمضان و تلاوت قرآن باید سرلوحه کار همه روزه‌داران باشد.

وی بر ضرورت انس بیش از پیش جوانان ایران اسلامی با قرآن تاکید کرد و گفت: غربی‌ها به خوبی می‌دانند که توسل جوانان مسلمان به قرآن و بهره‌مندی از تعالیم الهی دین مبین اسلام مانعی بزرگ در برابر تحقق برنامه‌های شوم آنها است و به همین دلیل هزینه‌های میلیارد دلاری برای دوری مسلمانان از قرآن متحمل شده و هدف نهایی آنها منزوی کردن قرآن است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول