اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون:

بردخون برای اجرای سند تحول بنیادین آماده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: آموزش و پرورش بردخون آمادگی 100 درصدی برای اجرای سند تحول دارد و مسئولان و اولیای دانش‌آموزان هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

بردخون برای اجرای سند تحول بنیادین آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون حسین مصلحی‌پور ظهر امروز در جمع مدیران مدارس ابتدایی بردخون اظهار داشت: امسال وضعیت خاصی در آموزش و پرورش کشور وجود دارد و نخستین سال اجرای سند تحول بنیادین است که نیاز به تلاش و جدیت بیشتر در اجرای موفق آن هست.

مصلحی‌پور افزود: سند تحول بنیادین که نقشه راه ما است باید مطالعه شود و نسبت به آن آگاهی کامل کسب کنیم و برای عملیاتی کردن آن گام برداریم زیرا هدف از اجرای سند کمک به پرورش انسان است و نهاد آموزش و پرورش برای تربیت نیروی انسانی و تولید سرمایه ملی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در تعالیم دینی توجه خاصی به انسان شده است و هر چه به جایگاه انسان توجه شود آموزش و پرورش به تعالی و رشد می‌رسد زیرا دانش‌آموزان امروز مدیران فردا خواهند بود و آنچه به آنان آموزش می‌دهیم در جامعه نمایان می‌شود و نتیجه کار را می‌بینیم و هر گونه کوتاهی بستگی به تعلیم و تربیت آنان در گذشته دارد.

مصلحی‌پور ادامه داد: در نظام تعلیم و تربیت کاستی‌ها و کمبودهایی وجود داشت که بر این اساس مقام معظم رهبری دستور تحول در آموزش و پرورش را صادر کردند و بیش از 600 نفر از صاحب‌نظران و کارشناسان تعلیم و تربیت در تدوین و بررسی و تصویب این سند تلاش کردند و در آن تلاش شده الگوهای حقیقی و دینی و ایرانی ما معرفی شوند و کمتر به دیگران توجه داشته باشیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش بردخون یادآور شد: از این به بعد همه معلمان نقش مربی را دارند و به موضوع ارتقاء معلم نگاهی خاص شده و اکنون نیز این تغییر دیدگاه را در بین مسئولان به معلم می‌بینیم که معلم را به عنوان کارمند اداری نمی‌شناسند بلکه یک شخصیت و جایگاه علمی دارد و انتظار می‌رود همه همکاران در این راستا حرکت و تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش بردخون آمادگی 100 درصدی برای اجرای سند تحول دارد و مسئولان و اولیای دانش‌آموزان هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند و ما از همه توان و ظرفیت خود برای عملی کردن مفاد سند استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول