اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 صورت گرفت

کسب 100 مدال کشوری و بین‌المللی توسط ورزشکاران خرم‌دره‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره گفت: در سال 90 ورزشکاران خرم‌دره‌ای موفق به کسب 100 مدال کشوری و بین‌المللی شدند.

کسب 100 مدال کشوری و بین‌المللی توسط ورزشکاران خرم‌دره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، احمد ابراهیم خلیل‌پور ظهر امروز در جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به فعالیت‌های چهار ماه نخست اداره ورزش و جوانان در سال جاری اظهار داشت: ورزش خرم‌دره از لحاظ عملکرد در وضعیت مطلوبی قرار دارد و بعد از زنجان در رده دوم امکانات ورزشی قرار گرفته است.

وی با اشاره به کسب 86 مدال کشوری توسط ورزشکاران خرم‌دره‌ای در سال 89 خاطرنشان کرد: در سال 90 این تعداد به 100 مدال افزایش پیدا کرد که امیدوار هستیم در سال جاری تعداد مدال‌های کسب شده ورزشکاران خرم‌دره‌ای 20 درصد رشد داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره افزود: طی چهار ماه گذشته ورزشکاران ووشوکار خرم‌دره‌ای دو مدال طلا و نقره از مسابقات بین‌المللی ووشوی پارس کسب کردند.

وی افزود: در رشته‌ تکواندو نیز یک مدال نقره از مسابقه‌های بین‌المللی اتریش و در رشته پاورلیفتینگ نیز دو مدال نقره و یک برنز توسط ورزشکاران خرم‌دره‌ای کسب شده است.

خلیل‌پور اضافه کرد: در این چهار ماه شاهد کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز در رشته دو و میدانی و همچنین کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز نیز توسط بانوان ورزشکار خرم‌دره‌ای در رشته کاراته بودیم.

وی با اشاره به کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز توسط کشتی‌گیران خرم‌دره‌ای تصریح کرد: ‌تیم فوتسال بانوان خرم‌دره نیز نائب‌ قهرمان مسابقات استانی شده و تیم بسکتبال دختران نونهال خرم‌دره نیز مقام قهرمانی استان را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره به فعالیت‌های ورزشی صورت گرفته در این شهرستان اشاره و گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی بانوان، شرکت تیم دو و میدانی در مسابقات کشوری، برگزاری مسابقات شطرنج بانوان و اعزام تیم فوتسال دختران به استان از این اقدام‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول