اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

پخش جنگ شبستان از رادیو معارف

خبرگزاری فارس: برنامه شبستان رادیو معارف، به مناسبت حلول ماه رمضان حال و هوای ماه بندگی خدا گرفت.

پخش جنگ شبستان از رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، جنگ شبانه «شبستان» از برنامه‌های پر شنونده و متنوع این رادیوست که هر شب به روی آنتن رادیو معارف می‌رود.

این برنامه همزمان با شب‌های پر فیض ماه مبارک رمضان، حال و هوای ماه بندگی خدا گرفته و به این مناسبت ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

این برنامه در ماه مبارک رمضان در چهار هفته به چهار موضوع «رمضان ماه رحمت، مهربانی و از خودگذشتگی»، «خانواده و رمضان، بررسی فرهنگ رمضان در خانواده، بررسی فرهنگ رمضان از نظر تقویت و استفاده از برکات ماه رمضان با محوریت خانواده»، «معانی شقاوت و سخاوت، خودسازی و خودستایی» و «میلاد امام حسن مجتبی (ع)، دعا و مناجات در ماه مبارک رمضان» می‌پردازد.

جنگ شبانه «شبستان» کاری از گروه فرهنگ و ادب، با چهار گروه برنامه‌سازی به تهیه‌کنندگی و سردبیری امیرعباس خاقانی، حمید اشتری، رضا رضایی و سید احمد محمودی از ساعت 24 هر شب به مدت 45 دقیقه میهمان شنوندگان رادیو معارف خواهد بود.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول