اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

اقتصاد مقاومتی راهبرد اصلی ایران در مواجهه با جنگ اقتصادی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی و مقاومت مدبرانه راهبرد اصلی ملت ایران در مواجهه با جنگ اقتصادی غرب علیه ایران است.

اقتصاد مقاومتی راهبرد اصلی ایران در مواجهه با جنگ اقتصادی است

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به کارگزاران نظام، فرمایشات و رهنمودهای مستمر ایشان را در مواجهه با توطئه‌های دشمنان به مثابه ترسیم نقشه راه ملت ایران قلمداد کرد.

وی تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری باید با تدبیر و درایت در سطوح مختلف تبیین و در قالب راهبردهای عملیاتی در راستای خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن به کار گرفته شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب را بنا بر اقتضای زمان مملو از روح مقاومت، پایداری، تدبیر و واقع‌بینی دانست و ابراز کرد: معظم‌له ترکیب آرمانگرایی با واقعیات را حرکت مجاهدانه در چارچوب تدبیر دانستند که لازمه آن آگاهی عموم مردم، دست‌اندرکاران و همدلی و همراهی در همه عرصه‌ها است.

به گفته وی، رهبری انقلاب در سخنان اخیر خود، تصور دستیابی به آرمان‌ها بدون دادن هزینه را یک لغزش برشمردند و تأکید داشتند که واقعیات نشانگر آن است که اگر چه راه ملت ایران به سوی آرمان‌ها دارای چالش است، اما بن‌بستی در این راه وجود ندارد.

به گفته کارخانه‌ای، ملت بزرگ ایران با قدرت، تدبیر، اقتدار و پایداری همچنان راه عزت و سربلندی را بر خود هموار خواهد کرد چرا که تجربه نشان داده که هر کجا اندکی کوتاه آمده‌ایم، دشمن جلوتر آمده است.

وی با تأکید بر اینکه جنگ آمریکا و غرب با جمهوری اسلامی ایران جنگ بر سر مسئله هسته‌ای نیست، بیان کرد: واقعیت آن است که آنها به خوبی دریافته‌اند که ملت ایران به دنبال سلاح‌های هسته‌ای نیست که با این وصف، جنگ آنها، جنگ با اسلام است که از همان ابتدا و در زمان‌های مختلف بنابر اقتضای شرایط، شیوه و روش آن تغییر می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن از سال‌های قبل، نقشه جنگ اقتصادی را در سر می‌پروراند، خاطرنشان کرد: نامگذاری سال‌های 88 به عنوان "اصلاح الگوی مصرف"، سال 89 به نام "همت مضاعف، کار مضاعف"، سال 90 به نام "جهاد اقتصادی" و سال جاری به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، از سوی معظم‌له بیانگر هوشیاری ایشان در راستای خنثی‌سازی و مقابله با توطئه‌های آتی آمریکا و غرب و نیز در راستای توانمندسازی اقتصادی ملت ایران است.

وی موضوع اقتصاد مقاومتی و مقاومت مدبرانه را نیز راهبرد اصلی ملت ایران در مواجهه با جنگ اقتصادی غرب علیه ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: مسئولان امر باید با همراهی ملت سلحشور ایران، نقشه راه مقابله با این توطئه دشمن را نیز طراحی و به اجرا درآورند.

به گفته کارخانه‌ای، ملت هوشمند ایران اسلامی که با تدبیر و قدرت توانست پیروزمندانه، هشت سال جنگ تحمیلی را به نام خود ورق بزند، اکنون نیز در این جنگ اقتصادی با تدبیر و قدرت راه عزت و افتخار را بر خود هموار خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: بی‌شک ملت بزرگ ایران با روحیه عزت و اقتدار خود، مسائلی را که دشمن در عرصه اقتصادی طراحی کرده، حل و پاسخ آن را همچون 33 سال گذشته خواهند داد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول