اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

گذر از تحریم‏‌ها به صبر ملت ایران نیاز دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمنان گفت: گذر از تحریم‌ها به خصوص در برهه کنونی به صبر و استقامت ملت همیشه صبور ایران اسلامی نیاز دارد.

گذر از تحریم‏‌ها به صبر ملت ایران نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در جمع مردم سمنان درباره تحریم‏‌هایی که جهان غرب همواره علیه ایران اسلامی اعمال می‏‌کند، اظهار داشت: تحریم‏‌ها همواره از زمان پیروزی انقلاب اسلامی علیه ملت و کشور ما وجود داشته است و در این سال‏‌ها تنها اراده ملی بود که توانست سدی مقابل این دسیسه‏‌ها و توطئه‏‌ها باشد.

وی تصریح کرد: امروز که کشورمان از همه طرف آماج حملات غرب قرار گرفته، باید بیش از هر زمان دیگری حواسمان جمع باشد و ترفندهای جدید را شناسایی و با آن مقابله کنیم.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: مردم نیز گرچه ممکن است در برخی موارد شاهد اثرات سوء تحریم‏‌ها بر امور کشور باشند، اما باید با توکل بر خدا و صبر پیشه کردن، بر همه مشکلات فائق آیند و دشمن را بار دیگر شکست‌خورده سازند.

شاهچراغی ادامه داد: مقاومت ملت ایران برابر این تهدیدها و تحریم‏‌ها می‏‌تواند بسیار مثمرثمر باشد و کشور را در رسیدن به اهدافش در راستای مقابله با توطئه‏‌های دشمن کمک دهد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته ملی مهارت و ششم مرداد ماه که به عنوان روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‏های فنی و حرفه‏‌ای نام‏گذاری شده است، اضافه کرد: همکاری همه مسئولان استان سمنان در راستای ترویج آموزش‏‌های فنی و حرفه‏‌ای و پرداختن به این موارد امری ضروری است.

امام جمعه سمنان تعامل و هم‏فکری در این زمینه را مهم دانست و گفت: تقارن هفته ملی مهارت با ماه پرخیر و برکت رمضان که از سوی خداوند متعال برگزیده معرفی شده است، را باید به فال نیک گرفت و بیشتر به امور فنی و مهارتی در جامعه توجه داشت.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول