اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

دشمن تحریم را به منزله تسلیم می‌پندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاکدشت گفت: دشمن در این تفکر است که با تحریم می‌تواند مردم را تسلیم کند، اما امکان ندارد مردم ایران تسلیم شوند.

دشمن تحریم را به منزله تسلیم می‌پندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی در خطبه‌های نماز جمعه امروز پاکدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه در نخستین روز جمعه ماه مبارک رمضان قرار داریم، گفت: در ماه مبارک رمضان نباید فرصت‌ها را از دست داد زیرا سبب می‌شود در یوم‌الحسرت پشیمان و نادم شویم. 

امام جمعه پاکدشت با اشاره به دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اسلامی بر فرهنگ مقاومت تاکید کرده و آن را منشأ آثار و برکات دانستند.

وی در ادامه با توجه به اهمیت فرهنگ مقاومت اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی به برکت وجود امام خمینی (ره) و فرهنگ مقاومت شاه را از کشور بیرون رانده و بر استکبار جهانی فائق آمدند.

لزومی تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس که همه دشمنان انقلاب اسلامی در کنار صدام ایستاده بودند و از وی حمایت می‌کردند، آن روز با اکنون فرقی نکرده است، در آن زمان همه در کنار صدام بودند و بر علیه ایران دسیسه می‌کردند و امروز هم دشمن همان درگیری را منتها به شکل دیگری آغاز کرده است.

امام جمعه شهرستان پاکدشت افزود: امروز دشمن با حربه‌هایی همچون تحریم‌های سخت، فشارهای سیاسی و جنگ نرم به مبارزه خود علیه ایران ادامه می‌دهد.

وی در ادامه یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند «فرهنگ مقاومت را برای اقتصاد پیش از این هم گفته‌ام، امروز دشمن شرایط اقتصادی بدتری دارد، ایران اسلامی امروز در حال فتح قله‌های پیشرفت است اما دشمن همانند اتوبوسی است که در بهمن گیر کرده است.»

حجت‌الاسلام لزومی با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مصداق آیات قرآن است، گفت: مقاومت سلاح پیروزی مردم است، امروز ما در شرایط بدر و خیبر هستیم و قدرت در دست مسلمانان است.

حربه تحریم خواست دشمن است / فرهنگ عاشورا بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد

امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه حربه تحریم خواست دشمن است، بیان داشت: دشمن که خود به مادیات فکر می‌کند چنین می‌اندیشد که در برابر تحریم‌ها مردم شیعه، ولایی و شهیدپرور ایران تسلیم می‌شوند اما این جز خیالی باطل نیست زیرا بر تارک ایران اسلامی فرهنگ عاشورا می‌درخشد.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه ایران اسلامی تصریح کرد: دشمن در این تفکر است که با تحریم می‌تواند مردم را تسلیم کند.

لزومی گفت: شاید دشمن در برخی از کشورها از این حربه نتیجه گرفته باشد اما امکان ندارد مردم ایران دست خودشان را بالا ببرند و تسلیم شوند.

خطیب جمعه پاکدشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با کنترل جمعیت خاطرنشان کرد: کنترل جمعیت تا سال 70 خوب بوده است اما پس از سال 71 نیازی به این کار نبود و این مهم را پیش از این نیز تذکر داده بودم، امروز دیگر نیازی به این کار نیست، زیرا جامعه به سمت پیری گرایش می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع کشور سوریه گفت: به لطف خدا توطئه خطرناک در کشورهای اسلامی شکسته شده است و سوریه این مرحله خطیر را پشت سر گذاشت، در حالی که نیروی القاعده را از چهار طرف وارد سوریه کرده بودند و نیروهای مخالف توسط پادشاهان رذل عربستان، بحرین، اسرائیل و آمریکا حمایت می‌شدند وارد دمشق شدند و پس از ورود مشکلات امنیتی را به‌وجود آوردند، و در اقدامی که منجر به انفجار ساختمان امنیتی سوریه شد به دنبال این بودند که بگویند این کشور از لحاظ امنیتی مشکل دارد.

لزومی با تاکید بر اینکه نزدیک‌ترین ساختمان به مرکز امنیتی سوریه سفارت آمریکا بود و مواد منفجره توسط آنها کنترل می‌شد، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با این اقدام می‌خواست نشان دهد که دستگاه امنیتی سوریه ضعیف است و آنها قدرت این را دارند که خودشان را به راحتی به محل استقرار آنها برسانند.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول