اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان خبر داد

برپایی نماز جمعه در 32 نقطه از خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان از برپایی نماز باشکوه جمعه در 32 نقطقه استان خبر داد.

برپایی نماز جمعه در 32 نقطه از خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام محمد محمد‌زاده ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: احکام تعدادی دیگر از ائمه جمعه برای نقاط جدید استان صادر شده و پس از ماه مبارک رمضان به آنها ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه در شهرستان‌ها و مناطق مختلف کشور با رأی و نظر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آن استان منصوب می‌شوند، افزود: هم اکنون در 650 نقطه ایران اسلامی نماز جمعه اقامه می‌شود.

محمد‌زاده درباره وظایف و مسئولیت‌های امام جمعه و نهاد نماز جمعه گفت: ائمه جمعه باید نور امیدی را که از پرتو اسلام و انقلاب در دل‌های مومنان ایران و جهان روشن شده، ادامه دهند و با روشنگری نگذارند مردم نسبت به نظام و انقلاب خود نا‌امید و مأیوس شوند.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به ترور‌ها، تحریم‌ها، جنگ و توطئه‌های دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، تصریح کرد: همه این اقدامات آنها در راستای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است، اما خطیبان نماز جمعه مسئولیت دارند که با روشنگری برای مردم و توضیحات مبسوط از تریبون نماز جمعه، نور امید را در دل مردم روشن نگه دارند.

وی تبلیغات رسانه‌های غربی علیه ایران را یادآور شد و گفت: آنها بر این مسئله اصرار دارند که تحریم‌ها و تهدید‌ها علیه جمهوری اسلامی موجب ناکارآمد شدن نظام و دولت شده این درحالی است که با وجود این همه فشار و تحریم ایران امروز از نظر علمی و پیشرفت‌های تکنولوژی در زمینه درمانی، لیزر، نانو، فناوری هسته‌ای و ... به موفقیت‌های شگرفی دست یافته و چشم جهانیان را خیره کرده است.

محمد‌زاده همچنین افتتاح فاز یک مصلی بزرگ اهواز را به نمازگزاران و متولیان اجرای این پروژه تبریک گفت و متذکر شد: تنها مصلی بزرگی که در دوران دولت نهم و دهم کلنگ زنی و افتتاح شد، مربوط به اهواز است.

وی تصریح کرد: مصلی اهواز اگر چه هنوز کامل نیست، اما نسبت به محل قبلی آن بسیار بهتر است و امیدواریم فازهای دو و سه این مصلی نیز با سرعت به انجام برسد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول