اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دشتی خبر داد

معلمان دشتی آماده اجرای سند تحول بنیادین

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت: معلمان خود را برای اجرای سند تحول بنیادین آماده کرده‌اند.

معلمان دشتی آماده اجرای سند تحول بنیادین

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حسین زارعی صبح امروز در گردهمایی مدیران سه دوره تحصیلی پروژه مهر و سند تحول بنیادین شهرستان دشتی گفت: یکی از اولویت‌های کاری معلمان در ماه رمضان پرداختن به بحث قرآن در جلسات و برنامه‌های مختلف است.

مدیر آموزش و پرورش دشتی افزود: معلمان خود را برای اجرای تحول بنیادین که سند آن فراهم شده است آماده کرده‌اند زیرا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای تحقق فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای تدوین شده است.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین با پیگیری‌هایی که صورت گرفت در آذرماه رونمایی شد و به عنوان یک سند مقدس در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت و آن چه برای ما و مجموعه آموزش و پرورش افتخارآفرین و مهمتر بود مهر تایید مقام معظم رهبری بر این سند مقدس بود که عزم همه را برای اجرایی کردن این سند جزم کرد.

زارعی خاطر نشان کرد: با تهیه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای تحقق فرمایشات پیامبرگونه مقام معظم رهبری در ارتباط با تحول بنیادین در آموزش و پرورش گام‏های مؤثری برداشته خواهد شد.

وی یادآور شد: بخاطر برنامه درسی ملی، جلسه هماهنگی مدرسین استان در شهرستان دشتی برگزار شد و پس از تبادل نظر ما آماده شدیم جزو نخستین شهرستان‌ها و استان‌هایی باشیم که دوره را آغاز کرده‌ایم.

زارعی گفت: بعضی‌ها از بیرون آموزش و پرورش از ما خورده می‌گیرند که آموزش و پرورش خورموج در بعضی طرح‌ها عجله می‌کند ولی ما بنا به دلائلی این کار را انجام داده‌ایم زیرا این کار به نفع معلمان ما است و پیش‌قدم می‌شویم.

وی خاطر نشان کرد: در بحث تعطیلی روزهای پنجشنبه شهرستان دشتی نخستین شهرستان در کشور بود که در استان بوشهر این طرح را از مناطق محروم بخش شنبه و طسوج آغاز کرد.

مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت: نخستین سالی است که کتاب دانش‌آموزان با کتاب راهنمای معلم به همراه فیلم‌های آموزشی همزمان تهیه شده است و در سایت رشد قرار گرفته است.

زارعی خاطر نشان کرد: شهرستان دشتی جزو نخستین شهرستان‌هایی است که 14 کلاس هوشمند را تجهیز کرده و این شهرستان افتخار می‌کند که در این زمینه‌ها پیشتاز است.

وی تصریح کرد: از مدیران انتظار داریم تا بهمن ماه سال جاری کلاس‌های دانش‌آموزان را هوشمند کنند و این نیز شدنی است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول