اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

13 هزار پروژه عمرانی شهری و روستایی در آذربایجان‌شرقی اجرایی شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از اجرایی شدن بیش از 13 هزار پروژه مختلف عمران شهری و روستایی در استان طی شش سال گذشته خبر داد.

13 هزار پروژه عمرانی شهری و روستایی در آذربایجان‌شرقی اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمد اشرف‌نیا گفت: برای اجرای این تعداد پروژه عمرانی بیش از 70 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش دولتی انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به توسعه واقعی و عدالت‌محور در مناطق محروم و تلاش برای جلب اعتماد عمومی مردم از مهم‌ترین انگیزه‌های دولت است، گفت: امروزه خصلت مردم‌داری و گفتمان انقلابی دولت نهم و دهم زمینه‌ساز وقوع عینی و جامع تحولات بزرگ اجتماعی، اقتصادی و گسترده‌تر شدن حوزه خدمات‌رسانی نظام رفاه اجتماعی در اقصی نقاط میهن اسلامی شده است.

اشرف‌نیا یادآور شد: اقدام دولت در شناسایی نیازمندی‌های عمومی و اولویت‌دار ساکنان مناطق مختلف شهری و روستایی و توزیع عادلانه ثروت ملی در مسیر آبادانی و عمران روزافزون این مناطق، دورنمای روشنی از بالندگی اجتماعی و اقتصادی کشور را ترسیم کرده است.  

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، استقرار خدمات دولت الکترونیک و نیز گسترده‌سازی ساخت و سازهای استاندارد شهرنشینی و روستانشینی را مورد تأکید قرار داد و افزود: با شناسایی دقیق و حل و فصل مشکلات فراروی اهداف توسعه‌ای مناطق نوبنیاد شهری و روستایی گام‌های بزرگی را می‌توان در مسیر کاهش حجم معضلات اجتماعی، معیشتی و فرهنگی موجود جامعه برداشت.  

وی با اشاره به اینکه بحث حمایت مدبرانه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در مناطق شهری و روستایی همچنان در اولویّت کاری است، گفت: در همین راستا تلاش می‌کنیم جایگاه ویژه این مقوله در سرعت بخشیدن اصولی به توسعه و عمران و آبادانی نیز به صورت هدفمند مورد حمایت‌های لازم قرار گیرد.  

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، افزایش چشمگیر میزان اعتبارات اختصاصی دولت به پروژه‌های عمرانی مناطق شهری و روستایی را نشانه تحقق برنامه توزیع عادلانه ثروت‌های ملی کشور قلمداد کرد و افزود: مقوله بهره‌وری و متوازن‌سازی شاخصه‌های رقابتی و توانمندسازی منابع سرمایه‌گذاری باید در تمام بخش‌های نظام اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول