اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فارسان خبر داد

رضایت مردم از شرایط حاکم بر بازار فارسان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فارسان از رضایتمندی مردم از شرایط حاکم بر بازار این شهرستان خبر داد و گفت: مردم در این شهرستان با مشکلی برای تامین کالاهای مورد نیاز خود مواجه نیستند.

رضایت مردم از شرایط حاکم بر بازار فارسان

سید حسن هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: شرایط حاکم بر بازار این شهرستان عادی است و مشکل خاصی برای تهیه کالا در این بازار وجود ندارد.

وی افزود: تمامی کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در بازار شهرستان فارسان وجود دارد و مردم برای تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز خود با مشکل خاصی مواجه نیستند.

هاشمی ادامه داد: برای رفاه حال مردم روزه‌دار این شهرستان همانند سال‌های گذشته چند فروشگاه بزرگ در این شهرستان برای تهیه اقلام مورد نیاز مردم در این ماه مبارک از طرف اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان شناسایی شده و اقدام لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این فروشگاه‌ها به عمل آمده است.

وی گفت: در این فروشگاه‌ها مردم می‌توانند بدون هیچ محدودیتی کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با پنج تا 20 درصد تخفیف تهیه کنند.

هاشمی گفت: برای نظارت بیشتر بر بازار و کنترل همه‌جانبه بازار این شهرستان بازرسان فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان به صورت شبانه‌روزی بر فعالیت اصناف مختلف بازار نظارت دارند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان نظات بر کار زولبیا و شیرینی فروشان این شهرستان تشدید شده و بازرسان شبکه بهداشت نیز به دقت بر کار ساخت و عرضه زولبیا و شیرینی نظارت دارند.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته تنها مشکل بازار این شهرستان همانند دیگر نقاط استان چهارمحال و بختیاری تامین مرغ بوده که امروز با تزریق بیشتر مرغ به بازار با قیمت مصوب 6 هزار و 100 تومان این مشکل نیز برطرف شده است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول