اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین خبر داد

بازدید گردشگران خارجی از فروشگاه‌های صنایع دستی قزوین

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: در برنامه بازدید از جاذبه‌های تاریخی، گردشگران خارجی از فروشگاه‌های معتبر هنرهای سنتی و صنایع دستی استان قزوین بازدید می‌کنند.

بازدید گردشگران خارجی از فروشگاه‌های صنایع دستی قزوین

حمیدرضا قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: صنایع دستی بخش مهمی از سفر را به عنوان ارمغان و توشه به خود اختصاص می‌دهد و تمام فعالان حوزه گردشگری با احساس مسئولیت نسبت به پایداری صنایع دستی و هنرهای بومی می‌توانند بهترین یاری‌کنندگان صنعتگران ایرانی باشند.

وی افزود: در راستای اجرایی کردن بازدید تورهای گردشگری از فروشگاه‌های صنایع دستی استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طی هماهنگی با دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری بخشی از برنامه سفر را به معرفی صنایع دستی بومی استان و بازدید از کارگاه‌های منتخب صنایع دستی در بناهای تاریخی اختصاص داده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، گردشگردان ضمن خرید محصولات با هنر و صنایع دستی استان آشنا می‌شوند که این برنامه علاوه بر معرفی و آشناسازی با توجه به علاقه‌مندی سایر کشورها به صنایع دستی فاخر ایران می‌تواند فرصتی مناسب برای صادرات این تولیدات نیز باشد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول