اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی سامان:

ایران ابرقدرت علمی و پژوهشی در خاورمیانه است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی سامان گفت: امروز ایران در دنیا و به ویژه در خاورمیانه به عنوان یک ابرقدرت علمی و پژوهشی مطرح است که نقش بسیج در رسیدن به این مقام شامخ چشمگیر بوده است.

ایران ابرقدرت علمی و پژوهشی در خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهرام مسیبی بعد از ظهر امروز در نشست معنویت‌افزایی شرکت‌کنندگان در طرح ولایت بسیج سامان اظهار داشت: در شرایط فعلی امروزی بسیج یکی از ارکان اصلی جامعه است.

وی افزود: امروز ایران در دنیا و به ویژه در خاورمیانه به عنوان یک ابرقدرت علمی و پژوهشی مطرح است که نقش بسیج در رسیدن به این مقام شامخ چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تحصیل، تهذیب و ورزش را مهمترین وظیفه جوانان دانست و گفت: دانش‌آموزان این مرز و بوم باید با اهمیت قائل شدن به جایگاه دانش و علم و همچنین پژوهش توأم با ایمان و اراده استوار، بیش از پیش در راستای دستیابی به سرچشمه علم و ایمان تلاش کنند.

مسیبی گفت: امروز دانش‌آموزان بسیجی باید تأثیر مثبت بسزایی را در بین سایر دانش‌آموزان داشته باشند و پیگیری و تلاش مستمر برای افزایش سطح علمی و کسب درجات بالای ایمان باید در اولویت برنامه‌های دانش‌آموزان بسیجی قرار گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی سامان تأکید کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح ولایت باید با قوای هرچه تمام‌تر پیگیر تشکیل جلسات حلقه‌های معرفتی و تربیتی شجره طیبه صالحین باشند.

وی با تاکید بر ضرورت تحکیم جایگاه بسیج در جامعه ایران بیان داشت: ملت ایران بسیج ده میلیونی دارد که این امر هراس دشمنان از بسیج مردمی ایران را به همراه داشته است.

مسیبی حضور جوانان بسیجی در صحنه‌های مختلف کشور را ضروری دانست و افزود: حضور جوانان در مساجد و همکاری در امور فرهنگی و ورزشی باعث ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام از رسیدن به اهداف خود می‌شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول