اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز خدمات و فوریت‌های پزشکی قم:

تصادف در جاده جعفریه جان راننده را گرفت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز خدمات و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک خودروی سواری در جاده جعفریه راننده سواری بر اثر جراحات وارده فوت کرد.

تصادف در جاده جعفریه جان راننده را گرفت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه شاخص‌ترین حوادثی که در 24 ساعت گذشته به مرکز فوریت‌های پزشکی قم اعلام شد مربوط به حوادث رانندگی بودند اظهار کرد: بر اثر تصادف یک خودروی سواری در بلوار 15 خرداد سه نفر مجروح شدند که پس از اقدامات درمانی لازم با دو دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم به مددجویانی که در جاده‌های اصلی استان دچار حادثه شده‌اند امدادرسانی می‌کند تصریح کرد: در تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی تصادف یک دستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری پراید در اتوبان قم - کاشان گزارش شد.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: طی این حادثه دو نفر مجروح شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به دیگر حوادث جاده‌ای افزود: در اتوبان ساوه – سلفچگان بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه پژو، شش نفر مجروح شدند.

فراهانی ادامه داد: حال یکی از مجروحین این حادثه بسیار بد حال بود که همه آنان پس از انجام اقدامات اولیه توسط مأمورین اعزامی به محل حادثه، با دو آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در دو راهی نیزار یک وانت واژگون شد که بر اثر این حادثه دو نفر مجروح شدند و پس از انجام اقدامات اولیه مأمورین اعزامی به محل حادثه، با دو دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی واژگونی پراید در بلوار امام رضا (ع) را از جمله حوادث شاخص 24 ساعت گذشته عنوان و بیان کرد: این حادثه پنج مجروح بر جای گذاشت که مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی به این مددجویان امدادرسانی کرد.

فراهانی از سقوط یک کارگر ساختمانی خبر داد و گفت: روز گذشته ساعت 11 و 30 دقیقه صبح یک کارگر ساختمانی در خیابان شهید طالقانی از طبقه پنجم یک ساختمان سقوط کرد.

وی به حادثه منجر به مرگ در جاده جعفریه اشاره و اضافه کرد: ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سواری در جاده جعفریه راننده سواری در دم جان سپرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول