اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شوشتر خبر داد

افزایش250 درصدی ظرفیت CCU بیمارستان شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شوشتر از افزایش 250 درصدی تخت‌های بخش CCU بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر خبر داد.

افزایش250 درصدی ظرفیت CCU بیمارستان شوشتر

جواد شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی تنها سه تخت در بخش  سی.سی.یو  بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر وجود دارد که با تلاش‌های انجام شده ظرفیت این تخت‌ها به هشت تخت خواهد رسید.

وی رشد 250 درصدی در بخش سی.سی.یو بیمارستان‌های خوزستان را بی‌نظیر دانست و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان تشکر کرد.

این مقام مسئول در بهداشت و درمان شوشتر با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی شوشتر از نظر وضعیت بهداشتی در حال توسعه است، تأکید کرد: توسعه همه‌جانبه مراکز بهداشت و درمان و افزایش سطح خدمات‌دهی در این بخش به مردم باعث رشد شاخص‌های بهداشتی در سطح شهرستان شوشتر خواهد شد.

شریعتی درباره دیگر امکانات و تجهیزات درمانی شوشتر توضیح داد: نصب دستگاه رادیولوژی شهرستان شوشتر به پایان رسیده و در حال حاضر استفاده از این سیستم پیشرفته آغاز شده است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای خرید این سیستم، افزود: برای خرید این سیستم بیش از 700 میلیون ریال هزینه شده است که با اشاره به زمان خریداری شده و ارز دولتی این دستگاه در شرایط کنونی قیمتی بیش از 4 میلیارد ریال دارد.

شریعتی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر در شرایط کنونی از نظر بهداشتی در سطح استان یکی از شهرهای پیشرفته است، تأکید کرد: در شرایط کنونی از نظر دفع زباله‌های بیمارستانی شهرستان شوشتر رتبه بسیار خوبی دارد زیرا نصب دستگاه‌‌های غیره‌سوز‌های بیمارستان‌های شوشتر در حال تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه غیره‌سوز بیمارستان الهادی شوشتر نصب شده است، تأکید کرد: در شرایط کنونی غیره‌سوز بیمارستان الهادی نصب شده است و تا مدتی دیگر غیره‌سوز بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر نیز نصب خواهد شد.

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر با تأکید بر اینکه ساختمان غیره‌سوز بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر ساخته شده است، افزود: ساختمان غیره‌سوز بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر ساخته شده است و کار نصب غیره‌سوز نیز در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

شریعتی افزود: برای خرید و نصب این دستگاه‌ها بیش از یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول