اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

کرسی تلاوت قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در دوازدهم مردادماه جاری خبر داد.

کرسی تلاوت قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده گفت: محفل قرآنی یاد شده همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با برگزاری جلساتی برای استماع قرآن کریم برگزار می‌شود.

داننده با بیان اینکه در این برنامه قاریان برجسته استانی و کشوری به قرائت آیاتی از قرآن کریم می‌پردازند، تصریح کرد: برگزاری جلسات استماع قرآن موجب آرامش روحی فرد شده و آشنایی جوانان با مفاهیم و آموزه‌های این کتاب عظیم ضامن سلامت جامعه است.

وی در ادامه هدف از برگزاری این برنامه را ترویج هنر قرائت قرآن، ترویج نغمه‌های دینی و الهی و ایجاد بستر شناسایی برای رشد و ارتقای قاریان مستعد عنوان کرد.

داننده، ایجاد انس عمومی با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی و استماع قرائت قرآن کریم را از دیگر اهداف این برنامه دانست.

براساس این گزارش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از سال 88 اقدام به برگزاری محافل قرآنی با عنوان کرسی تلاوت در سطح استان کرده که با استقبال قابل توجه اقشار مختلف مردم روبه‌رو شده است.

کرسی تلاوت قرآن کریم توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روز پنجشنبه دوازدهم مردادماه جاری از ساعت 22 تا 24 در مسجد امام حسین(ع) قراملک برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول