اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

فعالیت 500 پروژه عمرانی در سطح شهر شیراز

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: بیش از 500 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در سطح شهر شیراز در حال انجام است.

فعالیت 500 پروژه عمرانی در سطح شهر شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت بعد‌از‌ظهر امروز در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: بیش از 500 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در سطح شهر شیراز در حال انجام بوده که بیش از 50 پروژه از این تعداد بزرگ و تاثیرگذار است.

شهردار شیراز با اشاره به سه شیفته‌شدن پروژه‌های عمرانی و سرعت گرفتن فعالیت‌های عمرانی در شهر شیراز تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت‌های عمرانی شهر شیراز در دو یا سه شیفت صورت می‌گیرد که این روند حرکتی جای تقدیر از کارمندان و کارکنان شهرداری شیراز را دارد.

وی گفت: کسانی که با مشکلات شهرداری آشنا هستند، می‌دانند که کار کردن در هسته مرکزی شهر چقدر مشکل است.

پاک‌فطرت با بیان اینکه شهرداری شیراز به مشکلات شهری توجه جدی دارد، اضافه کرد: جا‌به‌جایی تاسیسات هیچ‌گونه ارتباطی با شهرداری شیراز ندارد اما این مجموعه به دلیل کوتاه‌تر شدن زمان عملیات پروژه‌ها این‌گونه فعالیت‌ها را نیز انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: اگر چه سرعت پروژه‌های عمرانی در شیراز شتاب گرفته است اما بنده باز هم به همکارانم در شهرداری بر افزایش سرعت اجرایی و توسعه کیفیت انجام کار تاکید کرده‌ام.

شهردار شیراز ضمن قدردانی از شهروندان به دلیل پرداخت به موقع عوارض گفت: من و همکارانم در شهرداری شیراز مدیون مردم هستیم و شهرداری و مردم شیراز شعار "ما می‌توانیم " را به واقع عملیاتی کردند.

وی همچنین خواستار همکاری بیشتر مسئولان در اجرای پروژه‌های عمرانی شیراز شد و ادامه داد: انتظار ما این است که مسئولان برای اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه در بحث تملک‌ها به کمک شهرداری بیایند.

شهردار شیراز در مورد افزایش قیمت مصالح ساختمانی نیز خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات پروژه‌های عمرانی شیراز افزایش قیمت‌های مصالح ساختمانی است چراکه در مدت گذشته شاهد افزایش 50 درصدی قیمت مصالح و دو برابر شدن دستمزد کارگران هستیم.

وی اضافه کرد: در شهرداری شیراز از پیشنهاد کارشناسانی که می‌توانند به سرعت بخشیدن پروژه‌های عمرانی کمک کنند، استقبال می‌کنیم.

شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گلایه برخی از معاون‌های شهرداری در مورد حضورشان در کمیسیون‌های شورای شهر افزود: در حال حاضر برخی از معاونت‌ها و مدیران شهرداری نسبت به حضور دائم خود در جلسات کمیسیون‌های شورا گلایه دارند که البته این گلایه نیز مورد قبول است چراکه این افراد باید ساعات بسیاری را در شورا سپری کنند در حالی که مردم پشت درب اتاق‌های آنان در انتظار می‌نشینند.

وی گفت: مدیران و معاونان شهرداری پیشنهاد داده‌اند که در صورت امکان کمیسیون‌های شورای شهر خارج از وقت اداری برگزار شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول