اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

مشارکت بازاریان در بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار مشارکت بازاریان شهر شوشتر در امر بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر شد.

مشارکت بازاریان در بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: بازاریان شهر شوشتر باید در اجرای بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه جلساتی در این باره نیز برگزار شده است، بیان کرد: جلساتی در این باره نیز برگزار شده است و به این دلیل با بازاریان در حال مذاکره هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به حادثه غرق شدن یک زن در رودخانه شطیط شوشتر گفت: این فرد خارج از محدوده معین شده برای نجات غریق‌ها بوده و خارج از تایم کاری مشخص شده بوده است و به این دلیل هیچ مسئولیتی به تیم نجات غریق وارد نیست.

سالم‌پور با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در این باره همکاری بسیار زیادی کرده‌است، تأکید کرد: مصوبه پرداخت هزینه‌های مشارکت شهرداری در به خدمت‌گرفتن گروه امدادگر در حاشیه رودخانه با کمترین زمان ممکن در شورای اسلامی شهر مصوب شد و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد و هزینه‌های تعهد شده توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

وی تأکید کرد: شهرداری شوشتر در بدترین شرایط مالی برای پرداخت این هزینه‌ها تعهد ایجاد کرده است، افزود: لازم است زمانی که شهرداری شوشتر با بدهی120 میلیارد ریالی این تعهدات مالی را برای حفظ جان مردم می‌پذیرد دستگاه‌های دیگری مانند هلال احمر و نیروی انتظامی نیز مشارکت بیشتری در این باره داشته باشند.

وی افزود: در 45 روزی که از راه‌اندازی این گروه امدادگر می‌گذرد هنوز حتی یک غرق شدگی در محدوده‌های مشخص شده گزارش نشده است و این مهم تنها به دلیل تلاش شبانه‌روزی تیم تعیین شده در ایمن سازی ساحل رودخانه شوشتر است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری ایستگاه افطار در سطح شهر شوشتر گفت: حرکت شهرداری در برگزاری ایستگاه افطاری بسیار نوین بوده و قابل تقدیر است ولی به دلیل مشکلات مالی شهرداری قرار شد زمان این ایستگاه که قرار بود شب‌های متمادی باشد به دو شب کاهش پیدا کند و این ایستگاه جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول