اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمی‌توانیم برای سینما تعیین تکلیف کنیم

نمایش دوباره فیلم‌های اکران شده در سینما مهتاب قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نمایش فیلم‌های اکران شده در سانس‌های ویژه ماه مبارک رمضان را از اختیارات مدیریت سینما دانست و نظارت امور سینمایی را بر نمایش فیلم‌های مجوزدار محدود کرد.

نمایش دوباره فیلم‌های اکران شده در سینما مهتاب قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان برخی از سینماهای کشور سانس‌های ویژه‌ای را برای این ایام در نظر گرفته‌اند که در مقایسه با سال‌های گذشته استقبال کمتری از این سانس‌ها به عمل آمده است.

طبق نظرهای متعدد از جمله دلایل این موضوع اکران فیلم‌های پیش اکران شده در سانس‌های ذکر شده است به طوریکه در سانس‌های عادی فیلم‌های روز اکران شده و در سانس‌های ویژه ماه مبارک رمضان فیلم‌های تکراری اکران می‌شود.

امیر ملاحسنی مسئول امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین پیرامون این موضوع به خبرنگار فارس گفت: اینکه سینما چه فیلمی را به نمایش بگذارد، از اختیارات مدیریت سینماست و توافقش با تهیه کننده، ما فقط می‌توانیم در این زمینه وارد شویم که فیلم مجوزهای لازم را برای اکران داشته باشد.

لازم به ذکر است سینما قزوین یکی از سینماهای فعال این استان امسال نیز اجرای طرح اذان تا اذان را در دستور کار خود قرار داده و در سانس‌های 22:30 و نیمه شب بامداد به نمایش فیلم برای علاقه‌مندان اقدام کرده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول