اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

جانی کلورادو بار دیگر در دادگاه حاضر می‌شود

خبرگزاری فارس: دادگاه جنایتکاری که به تیراندازی در یک سینما در کلورادوی آمریکا و کشتن و زخمی کردن بیش از ۷۰ نفر متهم است قرار است امروز برگزار شود.

جانی کلورادو بار دیگر در دادگاه حاضر می‌شود

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "سی ان ان"، "جیمز هولمز" متهم به تیراندازی در یک سینما در کلورادوی آمریکا که منجر به کشته شدن 12 نفر و مجروح شدن بیش از 50 نفر شد، قرار است امروز دوشنبه بار دیگر در دادگاه حاضر شده تا این بار به طور جدی با اتهامات رسمی خود مواجه شود.

هولمز هفته پیش نیز درست سه روز پس از ارتکاب جرم برای نخستین بار در تاریخ مدرن آمریکا در دادگاه تفهیم اتهام حاضر شده بود.

پیش از این نیز اعلام شده بود که دادگاه هلمز قرار است 30 جولای (9 مردادماه) برگزار شود.

دادگاه منطقه "آراپاهوئه" به ریاست قاضی "ویلیام سیلوستر" هفته گذشته اتهامات مطروحه را به هولمز و وکیل مدافعش تفهیم کرد.

متهم که وی را از سلولش و از طریق یک تونل زیرزمینی به دادگاه منتقل کردند به نظر مات و مبهوت بود و توجه زیادی به دوروبرش نمی‌کرد. موهایش به رنگ قرمز تند بود و دستها و پاهایش مدام می‌لرزید. وی در این دادگاه اصلا صحبت نکرد.

هلمز در صندلی متهم طوری نشسته بود که در مقابلش تصاویر قربانیان و خانواده های قربانیان بود اما وی هرگز مستقیم به آنها نگاه نکرد.

این فرد جنایتکار در تاریخ 20 ژوئیه به سینمایی که در حال نمایش فیلم بتمن بود حمله می کند و به سمت 72 نفر شلیک می کند. در این حادثه 12 نفر کشته و 58 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/ض.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول