اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌‌شرقی:

2200 کلاس درس برای استقرار پایه ششم ابتدایی آماده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجا‌ن‌شرقی گفت: 2 هزار و 253 کلاس درس برای استقرار پایه ششم ابتدایی در استان آماده شده است.

2200 کلاس درس برای استقرار پایه ششم ابتدایی آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، فیروز رضایی با ارائه گزارشی از آمادگی کامل این استان برای استقرار نظام جدید آموزشی 3-3-6 خبر داد.

وی گفت: مدیریت آموزش و پرورش از اول آذرماه سال 90 پیش از اینکه دستورالعمل وزارتی ابلاغ شود با تشکیل کمیته راهبردی اصلاح نظام آموزشی، تشکیل جلسات متعدد و بسیج نیروهای توانمند به موقع توانست اقدامات لازم را برای اجرای سیاست‌های تحولی انجام دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در بخشی از این گزارش اعلام کرد که با ساماندهی به‌موقع فضاهای آموزشی با حفظ یک نوبته بودن مدارس توانستیم 2 هزار و 253 کلاس درس را برای استقرار پایه ششم ابتدایی در مدارس استان آماده کنیم.

رضایی در ادامه به ساماندهی نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: سازماندهی معلمان انجام یافته و ابلاغ معلمان دوره ابتدایی هم صادر شده است و در تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دوره ابتدایی هیچ‌گونه مشکلی در استان نداریم.

وی یادآور شد: 279 نفر به عنوان مدرس کتاب‌های درسی جدیدالتالیف در قالب هفت گروه به تهران اعزام شدند و پس از سپری کردن دوره آموزشی لارم از سوم تیرماه سال‌جاری آموزش ضمن خدمت معلمان پایه ششم و دوم ابتدایی را عهده‌دار شدند.

رضایی، برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت معلمان پایه دوم ابتدایی را 112 ساعت و معلمان پایه ششم ابتدایی را 188 ساعت عنوان کرد و افزود: مجموعاً 121 هزار و 594 نفر ساعت دوره‌های آموزشی توسط آموزش نیروی انسانی برای آموزش همکاران این دو پایه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول