اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با انتقاد از طرح ریاضت اقتصادی

موفاز: اسرائیلی‌ها بهای اشتباهات نتانیاهو را پرداخت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس حزب معارض "کادیما" رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از تصمیم دولت برای افزایش مالیات‌ها و کاهش بودجه‌ تاکید کرد که اسرائیلی‌ها بهای اشتباهات"بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر این رژیم را پرداخت می‌کنند.

موفاز: اسرائیلی‌ها بهای اشتباهات نتانیاهو را پرداخت می‌کنند

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی"جروز الم پست" در پایگاه اینترنتی خود به نقل از "شائول موفاز" نوشت: شهروندان عادی در اسرائیل بهای اشتباهات نتانیاهو را پرداخت می‌کنند.

موفاز همچنین اظهارات نتانیاهو در گذشته را که به دستاوردهای دولت خود در خصوص حفظ اقتصاد در سایه بحران مالی جهانی افتخار می‌کرد، مورد انتقاد شدید قرار داده و گفت که نتانیاهو پیش از این به دستاوردهای دولت افتخار می‌کرد اما اکنون مدعی است که اقتصاد نابسامان است و باید تدابیر ریاضتی اتخاذ شود.

کابینه رژیم صهیونیستی شب گذشته با هدف کاهش کسری بودجه و جلوگیری از تاثیر بحران اقتصاد جهانی بر آن، برنامه ریاضت اقتصادی را در پیش گرفته است.

این برنامه شامل افزایش مالیات بر فروش و کاهش هزینه‌های عمومی است که 171 میلیون دلار از بودجه کابینه در سال 2012 را کاهش خواهد داد.

کابینه اسرائیل پس از 7 ساعت بحث درباره برنامه ریاضت اقتصادی، سرانجام با 20 رای موافق در مقابل 9 رای مخالف،‌ اجرای این برنامه را به تصویب رساند.

رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با اجرای این برنامه کسری بودجه 6.9 میلیارد دلاری خود را که تقریبا 40 درصد از تولید ناخالص داخلی آن به شمار می‌آید را کاهش دهد.

این در حالی است که طی هفته‌های گذشته چندین شهروند اسرائیلی در اعتراض به اوضاع بد اقتصادی، اقدام به خودسوزی کرده‌اند.

انتهای پیام/ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول