اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی کرمان:

همه در برابر کشتار مردم فلسطین مسئول هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: امروز همه مسلمانان جهان در برابر کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین مسئول هستند.

همه در برابر کشتار مردم فلسطین مسئول هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، مهدی صدفی در جلسه هم‌اندیشی پیرامون گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و برنامه‌ریزی پیرامون راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به مجاهدت‌های این شهیدان در پیروزی انقلاب و همچنین تثبیت و دوام انقلاب اشاره کرد.

وی افزود: شهید رجایی 18 ماه از عمر خود را در مخوف‌ترین سیاه چال‌های رژیم پهلوی گذراند و هیچ‌گاه در زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها هم از عقاید و آرمان‌های انقلابی خود کوتاه نیامد.

صدفی شهید باهنر را سرمایه و مایه افتخار کرمانیان دانست و ابراز داشت: این شهید بزرگوار که مراحل ترقی و کمال را با زحمت فراوان پیمود تا به قله رفیع شهادت نائل شد، امروز یکی از شخصیت‌های بزرگ استان است که زندگی وی می‌تواند برای همه جوانان الگو باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به راهپیمایی روز جهانی قدس نیز اشاره کرد و گفت: امروز همه مسلمانان جهان در برابر کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین مسئول هستند و همان‌گونه که بنیانگذار انقلاب فرمودند «انقلاب ما محصور به مرزها نیست، بلکه انقلاب ما انقلابی اسلامی است و ما باید آن را به همه جهان صادر کنیم.»

صدفی بیداری اسلامی منطقه را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: نتیجه همین راهپیمایی‌ها و تجمعات ملت ایران در مناسبت‌های مختلف سبب شد تا انقلاب ایران به خارج از مرزها صادر شود و دشمنان در مقابل صبر و مقاومت ملت ایران سر تعظیم فرود آورند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول