اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

رشد 80 درصدی مشاغل خانگی در تویسرکان

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان از رشد 80 درصدی تعهدات مشاغل خانگی در شهرستان تویسرکان خبر داد.

رشد 80 درصدی مشاغل خانگی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در سالن اجتماعات ولایت فرمانداری شهرستان با تأکید بر اینکه در دنیای امروز ارتقای علم و دانش لازمه توسعه و رشد مسائل اقتصادی است، اظهار داشت: مسئولان تلاش کنند دانش و اطلاعات خود را در حوزه مسئولیتی با بهره‌وری درست از فرصت‌ها افزایش دهند چراکه ارتقای راندمان تولید و استخراج ثروت در بخش‌های مختلف تنها با فراگیری و مجهز بودن به علوم در عرصه‌های مربوطه امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به رشد 35 درصدی اشتغالزایی تویسرکان در سال گذشته اظهار داشت: سال 90 سهمیه اشتغالزایی تویسرکان 4 هزار و 818 فقره فرصت شغلی بوده که با تعامل دستگاه‌های عامل 6 هزار و 521 مورد اشتغال مازاد بر سهمیه ایجاد شد.

فرماندار شهرستان تویسرکان تعهد اشتغالزایی امسال شهرستان را 5 هزار و 61 فرصت اعلام کرد و بیان داشت: با همت عوامل اجرایی حوزه اشتغال در چهار ماه سال جاری یک‌هزار و 400 شغل در بخش‌های مختلف ایجاد و در سامانه ثبت شده است.

رضانیا از رشد 80 درصدی اشتغال خانگی در شهرستان خبر داد و بیان داشت: با بررسی دقیق و انجام درست امور در زمان تعیین شده و پیگیری‌های بهنگام می‌توانیم حرکتی رو به رشد را در همه بسترها در راستای ایجاد اشتغالزایی داشته باشیم.

وی در پایان با تأکید بر توانمندی ارکان اجرایی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به مردم اظهار داشت: اشتغال عاملی تأثیرگذار بر سلامت جامعه و کاهش ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی است پس می‌طلبد در راستای تحقق این مهم با اهتمام مضاعف ظرفیت‌های بالقوه را به فعلیت رسانیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول